Τρίτη 8 Απριλίου 2008

ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

Αυτά και άλλα παρόμοια έχω υπόψη μου κι΄αν έχεις το χρόνο πήγαινα στο

N1035/SKOPIΑ FYROM
http://groups.google.com/group/n1035skopia-fyrom

για να ... τα απολαύσεις.
Πέραν τούτου δεν έχω ακούσει κάποιον να μας λέει ότι όλοι αυτοί είναι τα παιδάκια και τα εγγονάκια του ΚΚΕ και του ΕΛΑΣ, που επιδίωκαν τον αποχωρισμό της Μακεδονίας και της Θράκης από το ελληνικόν κράτος.
Αυτά τα παιδιά και εγγόνια βρήκαν τώρα μνησίκακα την ευκαιρία, με τον μακεδονικό μανδύα, να διεκδικούν ότι διεκδικούν και εμείς με την παρελθούσα ανοχή και βλακεία μας, χάριν την λησμονιάς, της μεγαθυμίας και της μεγαλοψυχίας, να αναλωνόμαστε όπως αναλωνόμαστε, χάνοντας χρόνο προόδου.
Και για να μην θεωρηθεί ότι η κατάθεσή μου είναι ατεκμηρίωτη και ανιστόρητη ρίξτε μια ματιά στις αποφάσεις της 4ης Ολομέλειας του ΚΚΕ της 5ης Μαρτίου του 1932.
19320305 ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ.jpg
Αλλά εις επίρρωση των λεγομένων μου διαβάστε παρακάτω τι λένε οι ίδιοι στην προπαγάνδα τους [http://www.bulgarmak.org/makedonia.htm].

Άρχεται

4. Φυγή 50.000 προσφύγων στην Βουλγαρία στην διάρκεια των Μεταξικών διώξεων 1936-1940

5. Φυγή 50.000 προσφύγων στην Βουλγαρία και Σοσιαλιστική Μακεδονία το 1945 στην διάρκεια των διώξεων κατά των δοσιλόγων.

5. Έξοδος 150.000 μελών ανταρτικών ομάδων και των οικογενειών τους στην Δημοκρατία Μακεδονίας στην διάρκεια του εμφύλιου 1946-1949.

Λήγει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου