Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2008

ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ!

Μετά από τα παρακάτω γεγονότα προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα, δεχόμενοι κατ' οικονομίαν τους σκοπούς της εν λόγω συγκατοίκησης -- την οποία δεν χαρακτηρίζω ως τουλάχιστον ανίερη -- των δυο εκθέσεων:
Γιατί αφαιρέσαμε τα δικά μας ιερά αντικείμενα;
Από δουλοπρέπεια;
Από φόβο;
Από απαίτηση των φιλοξενουμένων;
Που είναι η αξιοπρέπεια μας;
Ποιοι αποφάσισαν αυτήν τη συγκατοικηση;
Ποιος έκανε την ανάλογη εισήγηση;
Μπορούμε να έχουμε ένα αντίγραφο της εν λόγω εισήγησης και την επ' αυτής αποφαση του αρμοδίου οργάνου;
Είναι σύννομη και αποδεκτή η αφαίρεση των ιερών συμβόλων μας, από υφιστάμενον εκθεσιακό χώρο;
Αναμένεται απάντηση από τους αρμοδίους.
ΣΓΣ


http://www.stoxos.gr/2008/06/blog-post_6768.html

ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ!

ΥΠΕΥΘΥΝΗ Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ

ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗ!

Αγγελική Χατζημιχάλη. Πρόκειται για μια μεγάλη Ελληνίδα που αγωνίστηκε σε όλη τη ζωή της για τα δίκαια του Ελληνισμού και έδωσε αγώνες για να απελευθερωθεί η Μακεδονία μας απο την τούρκικη κατοχή, αλλά και την βουλγαροκομιτατζίδικη απειλή. Η Αγγελική Χατζημιχάλη, ζούσε σε ένα πανέμορφο νεοκλασικό οίκημα στην Πλάκα. Στο οίκημα αυτό είχε συγκεντρώσει πολλά είδη από την λαϊκή μας παράδοση, με σκοπό την διάδοση του λαϊκού εθνικού πολιτισμού μας στις επόμενες γενιές. Αυτή ακριβώς η συλλογή της αποτέλεσε την βάση για την δημιουργία του “ΚΕΝΤΡΟΥ ΛΑΪΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ”! Έλα όμως που η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε χώρα του παραλόγου (και του ανθελληνισμού) και μας επιβεβαιώνει καθημερινά για τον ρόλο που παίζουν ορισμένοι εκ των “αρμοδίων”.
Επισκεφτήκαμε λοιπόν το Μουσείο που σήμερα ανήκει στο Δήμο Αθηναίων. Πλησιάζοντας λοιπόν προς τον αριθμό 6 της οδού Αγγελικής Χατζημιχάλη, δεν πιστεύαμε στα μάτια μας! Έξω από το πανέμορφο νεοκλασικό, υπήρχε μια μεταλλική κατασκευή με ακαταλαβίστικα λατινικά γράμματα. Εμβρόντητοι προσπαθούσαμε να καταλάβουμε το περιεχόμενο αυτών των λέξεων. Ήταν αγγλικά; Μπα! Ήταν γαλλικά; Όχι. Μήπως ήταν ιταλικά, ρουμανικά, ουγγαρέζικα; Ούτε! Αδύνατον να καταλάβουμε τι έγραφε η τεράστια κακόγουστη μεταλλική κατασκευή. Αποφασίσαμε να μπούμε μέσα και να ρωτήσουμε κάποιον από τους πασίγνωστους.. υπεύθυνους. Μόλις ανοίξαμε την πόρτα, μας ήρθε κατάμουτρα η επόμενη έκπληξη. Εμφανίστηκε μια ιδιωτική αστυνομικός (σεκιούριτι), μας πέρασε από ειδικό μηχάνημα και ανεβήκαμε τα σκαλιά (που να μην τα ανεβαίναμε!). Τα βιβλία του Δημήτρη Λαζογιώργου- Ελληνικού (που έδωσε αγώνα για το έργο της Χατζημιχάλη) είχαν αφαιρεθεί! Ρωτήσαμε την υπάλληλο ασφαλείας τι συμβαίνει και τι ήταν τα γράμματα στο εξωτερικό του οικήματος, για να πάρουμε την απάντηση πως πρόκειται για... τουρκικά! Μας παρέπεμψε σε μια ευτραφή δημόσια υπάλληλο, η οποία με σαρδόνιο χαμόγελο (τύπου Ντόρα) μας πληροφόρησε περιχαρής ότι η φράση στα τούρκικα (που φιγουράριζε έξω από το σπίτι της Χατζημιχάλη) λένε “Είσαι ένας από αυτούς που μπορούμε να εξευρωπαϊσουμε;”! Η ίδια ευτραφής κυρία, γεμάτη καμάρι, μας ενημέρωσε ότι στο οίκημα της Αγγελικής Χατζημιχάλη δίνεται έκθεση Τούρκων καλλιτεχνών, υπό τον τίτλο “Sampling”! Στο σαλόνι λοιπόν είχαν μπει τα εκθέματα των Τούρκων. Μάλιστα για να μην... προκαλέσουμε τους “γείτονες” και “κουμπάρους” ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ πίνακα του ζωγράφου Θεόφιλου που υπήρχε πάνω από το τζάκι, και απεικόνιζε μάχη μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων! Είχαν αφαιρεθεί ακόμη η Ελληνική Σημαία και η σημαία του Δήμου Αθηναίων! Δεν υπήρχε τίποτα! Την θέση τους είχε πάρει ένα video wall που έδειχνε τα πόδια κάποιων μαυροφορεμένων Τούρκων να χορεύουν πολεμικούς τουρκικούς χορούς! Πηγαίνοντας και στα άλλα δωμάτια είδαμε ένα “καλλιτεχνικό έργο” του Ezogun, με τον τίτλο “Εθνική Ασφάλεια”. Πρόκειται για ένα βίντεο που παρουσιάζει Τούρκους μαθητές να παρακολουθούν μια εθνική σχολική εορτή στην Τουρκία. Είναι ντυμένοι με παραδοσιακές τούρκικες στολές, ενώ ακούγεται κάποιος να τους εκφωνεί πατριωτικό λόγο για το μεγαλείο της Τουρκίας και τα μικρά τουρκάκια ψάλλουν πατριωτικά τραγούδια! Σε ένα άλλο σημείο βλέπουμε το έργο “Εγώ ο φαντάρος”. Εδώ βλέπουμε ένα βίντεο με ένα Τούρκο φαντάρο, με το απαραίτητο βλοσυρό βλέμμα και τον καλλιτέχνη να επικεντρώνεται στην τουρκική ερυθρά ημισέληνο! Στον τρίτο όροφο του οικήματος της Χατζημιχάλη (που να ήξερε σε τι θα το μετέτρεπαν) υπήρχε ένα ακόμη “έργο” του Ezogun, με τίτλο “Η Σημαία”. Σε αυτό το βίντεο, διάρκειας 9 λεπτών, ένα μικρό τουρκάκι φορώντας παραδοσιακή στολή υψώνει την τουρκική σημαία και ο πατέρας του το πλησιάζει, το φιλάει, το κοιτάζει στα μάτια και δακρύζει (τύφλα να’ χει ο Ξανθόπουλος, το σενάριο!). Σε άλλες αίθουσες βλέπουμε την... πρόοδο του τουρκικού πολιτισμού, στην περιοχή της Ανατολίας. Εν έτει 2008 ζουν ακόμη σε συνθήκες 19ου αιώνα. Και ο καλλιτέχνης διερωτάται εάν θα πρέπει να... εξευρωπαϊσουμε την Τουρκία ή μήπως θα πρέπει να εκτουρκίσουμε την Ευρώπη!
Και επειδή μπορεί όλα αυτά να τα θεωρείτε υπερβολικά, σας μεταφέρουμε το σκεπτικό με βάση το οποίο ο Δήμος Αθηναίων παραχώρησε τον χώρο του Μουσείου της Αγγελικής Χατζημιχάλη. Διαβάστε τι λέει η Αντιδήμαρχος (περί Πολιτιστικών) Σόφη Δασκαλάκη- Μυτιληναίου (και πρόεδρος του “9,84”) στο μήνυμά της που περιέχεται στο βιβλίο της έκθεσης των Τούρκων:
“Με αυτή την έκθεση που φιλοξενείται στο Κέντρο Λαίκής Τέχνης και Παράδοσης “Αγγελική Χατζημιχάλη” ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Αθηναίων προσεγγίζει τον πολιτισμό τον δικό μας και των άλλων -σε αυτή την περίπτωση των γειτόνων μας Τούρκων- από μια άλλη οπτική γωνία”. Και λίγο παρακάτω συνεχίζει: “Με αυτή την έκθεση ο Πολιτιστικός Οργανισμός δίνει το νέο του στίγμα, το άνοιγμά του σε μια πολυπολιτισμικότητα με σάρκα και οστά μέσα από την υπέρβαση της συνεύρεσης των διαφορετικών πολιτισμών. Ας γνωρίσουμε τον παλμό της σύγχρονης παραγωγής πολιτισμού της γείτονος και ας αφεθούμε σε μια ανταλλαγή εικόνων, διαφορών και ομοιοτήτων. Η νέα πραγματικότητα της Αθήνας περικλείει πολλούς πολιτισμούς, πολλούς “άλλους”. Ας εκπαιδευτούμε σε μια δημιουργική συγκατοίκηση. Ας ταξιδέψουμε σε άλλους πολιτισμούς και άλλες ματιές, χωρίς καν να φύγουμε από την πόλη μας, μέσα σε ένα υπέροχο παραδοσιακό ελληνικό “σπίτι”, αυτό της Αγγελικής Χατζημιχάλη”!
Αλλά οι προσβολές στην μνήμη της Μεγάλης Ελληνίδας δεν σταματούν εδώ! Η εν λόγω έκθεση διοργανώθηκε σε συνεργασία με μια Μη Κερδοσκοπική Εταιρία με την επωνυμία “LOCUS ATHENS”. Η εταιρία αυτή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΔΡΑ! Αλλά συνεργάζεται με έναν φορέα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όπως ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου της Αθήνας. Υπεύθυνες είναι δυο κυρίες -που μάλλον είναι και τα μόνα μέλη- η Μαρία Θάλλια Καρρά και η Σοφία Τουρνικιώτη. Οι δυο αυτές κυρίες πήγαν πριν μερικούς μήνες στην Τουρκία, όπου σύμφωνα με δηλώσεις τους, ανακάλυψαν εκεί μια... ολοζώντανη καλλιτεχνική σκηνή (εννοούν την τουρκική προπαγάνδα που σας περιγράψαμε) και καλλιέργησαν “ένα σύνθετο δίκτυο επαφών”, αποτέλεσμα του οποίου είναι όλα τα παραπάνω! Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι την έκθεση επισκέφτηκε και ο Τούρκος πρέσβης στην Αθήνα, αλλά και ο πρέσβης των ΗΠΑ! Επίσης άξιο λόγου- και κυρίως προβληματισμού- είναι το άρθρο του Δημ. Ρηγόπουλου στην “Καθημερινή” (που μοιράζεται σε φωτοτυπίες στο οίκημα της Χατζημιχάλη!) όπου κυριολεκτικά προσβάλλεται η Μνήμη και οι Αγώνες της Αγγελικής Χατζημιχάλη. Χαρακτηριστικά αναφέρονται τα εξής αποκαλυπτικά και ενδεικτικά: “Το Αρχοντικό Χατζημιχάλη ανακαλεί εδώ και πολλές δεκαετίες συνειρμούς ελάχιστα συγγενικούς με μια έκθεση επτά νέων καλλιτεχνών από την Τουρκία... Στη μεσοπολεμική Ελλάδα (δηλαδή τότε που ζούσε η Χατζημιχάλη) η πληγή της Μικρασιατικής καταστροφής, η κατάρρευση των παλαιών μύθων, η νέα πραγματικότητα των προσφύγων οδήγησε ένα τμήμα της Αθηναϊκής διανόησης (δηλαδή ανθρώπους όπως την Χατζημιχάλη) σε αποξένωση απο τις νεοκλασικές ψευδαισθήσεις”! Δηλαδή ψευδαίσθηση ήταν η απελευθέρωση των σκλαβωμένων Ελληνικών Πατρίδων και η Μεγάλη Ιδέα του Γένους ήταν ένας παλαιός μύθος! Αυτή είναι η άποψη των ανθρώπων που αποτελούν τον Πολιτιστικό Οργανισμό του Δήμου της Αθήνας; Αγωνίζονται δηλαδή για να δημιουργήσουν στην πόλη της Αθήνας μια νέα πολυπολιτισμική πραγματικότητα, ενάντια στην Ελληνοκεντρική λαϊκή μας παράδοση για την οποία αγωνίστηκε η Αγγελική Χατζημιχάλη! Τα ξέρει όλα αυτά ο Δήμαρχος Νικήτας Κακλαμάνης; Τα έχει υιοθετήσει; Είναι επίσημη πολιτιστική θέση του Δήμου της Αθήνας η προώθηση του πολυπολιτισμού στην κοιτίδα του σύγχρονου δυτικού πολιτισμού; Βρέθηκαν δηλαδή άξιοι αντικαταστάστες της πασίγνωστης Λουλέ; Και τελικά αποδέχεται ο Κακλαμάνης πως θα πρέπει Οι Τούρκοι να εκτουρκίσουν ολόκληρη την Ευρώπη και όχι το αντίθετο; Ντροπή και αίσχος! Προσβάλουν αισχρά την μνήμη της Χατζημιχάλη και τους αγώνες της. Και το κερασάκι στην τούρτα... Η μια εκ των λεγάμενων κυριών της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας που ευθύνεται για την... ανεκτίμητης αξίας έκθεση των Τούρκων, είχε υπερασπιστεί το... καλλιτέχνημα της ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΔΑΣ ΥΠΗΚΟΟΥ Στεφανή, εκείνο το αισχρό βίντεο που προσέβαλλε τον Εθνικό μας Ύμνο!

Ρεκόρ συλλήψεων blogger to 2007

Πιο πολλοί blogger από ποτέ συνελήφθησαν το 2007 για κριτική ενάντια στην κυβέρνηση σε διάφορες χώρες στον κόσμο.

Από το 2003 μέχρι σήμερα συνολικά 64 πολίτες έχουν συλληφθεί επειδή δημοσίευσαν τις απόψεις τους σε ένα blog σύμφωνα με ετήσια αναφορά του Πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον.

Το 2007, 3 φορές περισσότεροι blogger συνελήφθησαν για τις πολιτικές τους απόψεις σε σχέση με το 2006.

Περισσότερες από τις μισές συλλήψεις έγιναν στην Κίνα, την Αίγυπτο και το Ιράν, χώρες που καταπατούν την ελευθερία της έκφρασης.

Σύμφωνα με την αναφορά World Information Access (WIA), οι περισσότεροι από τους πολίτες, αφού συνελήφθησαν, οδηγήθηκαν στη φυλακή.

Οι συλληφθέντες είχαν μιλήσει δημόσια για θέματα διαφθοράς, καταπάτησης ανθρωπίνων δικαιωμάτων ενώ είχαν ασκήσει κριτική στα πολιτικά κόμματα που κυβερνούν στη χώρα όπου συνελήφθησαν.

Η αύξηση των συλλήψεων blogger δείχνουν ότι τα blog παίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στην πολιτική σκηνή, ιδίως σε περιόδους εκλογών ή μεγάλων κοινωνικών αντιδράσεων.

Η μέση φυλάκιση ενός blogger ήταν 15 μήνες ενώ η μεγαλύτερη ποινή 8 χρόνια.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της αναφοράς, το 2008 υπολογίζεται ότι θα συλληφθούν πάνω από 36 blogger παγκοσμίως για δύο κυρίως λόγους: το blogging γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και θα διεξαχθούν εκλογές σε Κίνα, Πακιστάν, Ιράν και ΗΠΑ.

Σ. Κ.

Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

Το πρόβλημα είνα φευδεπιγραφο.

Διαβάζοντας το άρθρο του κ. Μανδραβέλη στη «Κ» της 15ης Ιουν. 2008, «Το πρόβλημα με τα δημοψηφίσματα» (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_15/06/2008_274109 ), με το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ μας λέει το πολύ γνωστό «Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος». Δηλαδή όσα γνωρίζουν οι πολιτικοί διαπραγματευτές μας για μια συμφωνία είναι σχεδόν αδύνατον να γνωρίζουν οι εν δυνάμει ψηφοφόροι.

Εφόσον είναι έτσι τα πράγματα, πως οι ίδιοι εν δυνάμει ψηφοφόροι είναι ικανοί και αρκούντως και δεόντως πληροφορημένοι για να επιλέξουν τους ταγούς τους;

Για να μας πείθουν οι πολιτευτές μας ότι είναι άξιοι να διαχειρίζονται τα συμφέροντά μας, είναι ικανοί.

Αν και οι ίδιοι έχουν φροντίσει να απαλλάσσονται από το αδίκημα της απιστίας, για το οποίο, ανά πάσα στιγμή, και ο τελευταίος ακόμα διαχειριστής της πλέον μικρής εταιρείας είναι υπόλογος, για δέκα τουλάχιστον χρόνια.

Δεν είναι ικανοί να μας ενημερώνουν για τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία ενός μείζονος θέματος;

Η ενημέρωση από την ΕΞ ΟΥΣΙΑ της ΟΥΣΙΑΣ θα επιτευχθεί :

Πρώτον, εφόσον οι ίδιοι πολιτευόμενοι μας να ενημερωθούν δεόντως, αν και πολύ αμφιβάλλω αν το μεγαλύτερο ποσοστό εξ αυτών γνωρίζει, στην προκείμενη περίπτωση, τη Συνθήκη της Λισσαβόνας, και

Δεύτερον, εφόσον θα ενημερώνονταν ο ελληνικός λαός, η ΟΥΣΙΑ, και θα έπαιρνε τις αποφάσεις του.

Δια ταύτα, οι πολιτικοί ταγοί μας για μείζονος εθνικής σημασίας ζητήματα θα πρέπει να τα παραπέμπουν σε δημοψήφισμα και να παίρνουν τα όρη και τα βουνά, όπως κάνουν κατά την προεκλογική περίοδο, για να ενημερώνουν τους Έλληνες πολίτες και ψηφοφόρους τους. Αυτό θα αποτελεί το ύψιστο μάθημα συνταγματικού δικαίου, εν τοις πράγμασι, και τη μεγίστη προσφορά στη Δημο-Κρατία για την οποία υποτίθεται ότι κόπτονται.