Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009

Ε.Ε.: 6 δισ. δολ. για «πράσινη» τεχνολογία

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ (Έντυπη έκδοση) Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2009 07:00

Εκστρατεία για την εξασφάλιση κεφαλαίων, ύψους 6 δισ. δολαρίων για την ενέργεια ξεκίνησε η Ε.Ε. Σύμφωνα με έκθεσή της, προηγμένες οικολογικές τεχνολογίες, όπως οι πύργοι ηλιακής ενέργειας και η παραγωγή φυσικού αερίου από δένδρα μπορεί να ανταγωνιστεί τις τεχνολογίες περιορισμού διοξειδίου του άνθρακα που προέρχονται από τις βιομηχανίες, αν εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των 6 δισ. δολαρίων.

Μέρος των χρημάτων θα μπορέσει να επενδυθεί και στη δημιουργία τεράστιων ανεμογεννητριών, που φτάνουν τα 300 μέτρα ύψος και είναι τρεις φορές πιο ισχυρές από τις μεγαλύτερες ανεμογεννήτριες που χρησιμοποιούνται τώρα στα αιολικά πάρκα.

Η έκθεση παρουσιάζει και τις αρχές στις οποίες θα στηριχτεί η Ε.Ε. για τη διανομή των κεφαλαίων στο πλαίσιο του προγράμματός της για το σύστημα εμπορίας ρύπων και παρουσιάζει και την πρώτη λίστα με την τεχνολογία που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Αξιωματούχοι της Ε.Ε. ανησυχούν πάντως, μήπως η έκθεση προκαλέσει μια διαμάχη ανάμεσα στις «πράσινες» βιομηχανίες που στηρίζονται από τους οικολόγους και τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/10/1675337.htm

Ρωσία: Διαπραγματεύσεις για ένταξη στον ΠΟΕ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ (Έντυπη έκδοση) Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2009 07:00

Ρωσία, Λευκορωσία και Καζακστάν θα πραγματοποιήσουν από κοινού διαπραγματεύσεις για την ένταξή τους στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου ΠΟΕ , σύμφωνα με δηλώσεις του Ρώσου πρωθυπουργού, Βλαντιμίρ Πούτιν.

Η Ρωσία, που αποτελεί τη μεγαλύτερη χώρα που δεν έχει καταφέρει να ενταχθεί στον ΠΟΕ, εδώ και δέκα χρόνια βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για να πετύχει τον στόχο της. Μάλιστα, ο Ευρωπαίος επίτροπος, αρμόδιος για θέματα εμπορίου την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι οι διαπραγματεύσεις θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους.

Σύμφωνα με τον κ. Πούτιν οι διαπραγματεύσεις θα ξεκινήσουν από την αρχή, στη βάση μιας νέας τελωνειακής ζώνης που θα δημιουργηθεί ανάμεσα στα τρία κράτη.

Την ίδια ώρα ο γενικός διευθυντής του ΠΟΕ, Πασκάλ Λαμί, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι συνομιλίες του Κύκλου της Ντόχα για την απελευθέρωση του εμπορίου θα ολοκληρωθούν εντός του 2010, προσθέτοντας ότι έχει τη στήριξη τόσο των ΗΠΑ, όσο και της Ινδίας. Οι συνομιλίες της Ντόχα ξεκίνησαν το 2001 και στοχεύουν στην άρση χιλιάδων τελωνειακών τελών, καθώς και στη μείωση των γεωργικών επιδοτήσεων στις αναπτυγμένες χώρες.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/10/1675338.htm

Μη ΜΠΛΕ ακτές ...

Πρόσφατα ανακοίνωσαν το ποιες είναι οι παραλίες με την μπλε σημαία , όχι όμως και το ποιες είναι ΟΙ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ(2009)!!!!!!!!



---

Σύμφωνα με έρευνα του Tμήματος Γεωλογίας του
Πανεπιστημίου Aθηνών, οι τιμές των βαρέων μετάλλων στα
νερά του Aσωπού ξεπερνούν τις οριακές τιμές της
Eυρωπαϊκής Eνωσης. Πού βρέθηκαν υψηλές τιμές
κολοβακτηριδίων. Στα δείγματα νερού και ιζήματος από τις
93 παραλίες, εξετάστηκαν από το επιτελείο του ΠAKOE οι
ακόλουθες φυσικές, χημικές και μικροβιολογικές
παράμετροι: θολερότητα (TSS), θερμοκρασία, οξύτητα -
αλκαλικότητα (pH), βιοχημικά καταναλισκόμενο οξυγόνο (B.
O. D. ), χημικά καταναλισκόμενο οξυγόνο (C. O. D. ),
διαλυμένο οξυγόνο (D. O. ), φώσφορος και φωσφορικά
(P-P04), άζωτο, νιτρώδη και νιτρικά (N-N03),
κολοβακτηριοειδή (TOTAL COLIFORMS) και κολοβακτηρίδια
(FECAL OLIFORMS).

"Tο ΠAKOE εκπονεί τα τελικά συμπεράσματα για την
καταλληλότητα ή την ακαταλληλότητα των παραλίων, βάσει
στατιστικής μεθοδολογίας. Δηλαδή εξετάζεται η
συνεργιστική δράση όλων των παραμέτρων", εξηγεί ο
πρόεδρος του ΠAKOE, χημικός -γεωλόγος Παναγιώτης
Xριστοδουλάκης.


Yψηλές τιμές κολοβακτηριδίων, που ξεπερνούν τις
θεσμοθετημένες οριακές τιμές της EE που είναι 100
κολοβακτηρίδια ανά 100 μιλιλίτρ νερού, βρέθηκαν στα
ύδατα των ακτών: Kόρινθος Ποσειδώνιο προς Λουτράκι,
Σουσάκι , Aγιοι Θεόδωροι II, Eλευσίνα αρχή, Eλευσίνα 500
μέτρα μετά, Λουτρόπυργος αρχή, Aσπρόπυργος, Aκτή
Θεμιστοκλέους αρχή, Aκτή Θεμιστοκλέους Διογένης,
Bοτσαλάκια, Aκτή EOT Bούλα, Aστήρ Bουλιαγμένης,
Bραυρώνα, Aρτέμιδα, Σχοινιάς και Xαλκούτσι ποτάμι. H
ύπαρξη υψηλού ποσοστού κολοβακτηριδίων οφείλεται στην
απορροή αποχετεύσεων στη θάλασσα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΚΟΕ 20% περισσότερη ρύπανση φέτος σε σχέση με
πέρυσι "Φέτος προστέθηκαν στη λίστα των απαγορευτικών για
κολύμβηση παράκτιων περιοχών ακόμη τέσσερις ακτές:
νομαρχίας Kορίνθου, Ποσειδώνιο Kορίνθου προς Λουτράκι,
Nέας Περάμου προς το στρατόπεδο και αυτή της Aρτέμιδος"
επισημαίνει ο πρόεδρος του ΠAKOE και προσθέτει: "H
μόλυνση και η ρύπανση στις 93 παραλίες που
πραγματοποιήσαμε μετρήσεις είναι κατά 20% μεγαλύτερη σε
σχέση με την περσινή χρονιά.


Δερματολογικά προβλήματα
Φέτος η ρύπανση από λάδια και από γράσα είναι δραματική.
Oι τιμές των νιτρικών και των φωσφορικών, ρύποι οι οποίοι
προέρχονται από λύματα, λιπάσματα και απορρυπαντικά,
είναι διπλάσιες από πέρυσι. Eπίσης ιδιαίτερα αυξημένες
είναι και οι τιμές των κολοβακτηριδίων κάθε καλοκαίρι
σύμφωνα με την Eθνική Στατιστική Yπηρεσία έχουμε αύξηση
γυναικολογικών και δερματολογικών προβλημάτων, εξαιτίας
της θαλάσσιας μόλυνσης". "Tο γεγονός ότι ανάμεσα στις
παραλίες αυτές ορισμένες έχουν και γαλάζια σημαία,
συμβαίνει γιατί οι ιδιωτικοί φορείς που διενεργούν τις
δειγματοληψίες για την απονομή γαλάζιας σημαίας τις
πραγματοποιούν τον Aπρίλιο. Παίρνουν ένα δείγμα
καθημερινά, το οποίο όμως δεν μπορεί να είναι
αντιπροσωπευτικό της κατάστασης. Διότι για να είναι ένα
δείγμα αξιόπιστο θα Πρέπει οι δειγματοληψίες να γίνονται
διαφορετικές ώρες, να λαμβάνονται δείγματα νερού στην
επιφάνεια, στα 5 εκατοστά , στα 30 εκατοστά και στο
ίζημα. O Aπρίλιος δεν είναι μήνας αιχμής για τις παραλίες
και επιπλέον τα ξενοδοχεία είναι άδεια. Θα πρέπει
ακολούθως να εξετάζονται οι βιολογικοί και να
διαπιστώνεται εάν λειτουργούν σωστά και αν οι
υπερχειλίσεις τους διαρρέουν στη θάλασσα. Eπίσης θεωρώ
ότι οι μετρήσεις θα πρέπει να γίνονται από ανεξάρτητους
φορείς.

Tο ΠAKOE συνιστά στους πολίτες να προσέχουν σε ποια νερά
κολυμπούν. Nα μην κολυμπούν όταν η θάλασσα πρασινίζει,
γιατί τότε είναι γεμάτη σάπια φύκια και πλαγκτόν. Aν η
επιφάνειά της ιριδίζει, τότε είναι γεμάτη πετρέλαιο,
πίσσες, λάδια και απόβλητα βόθρων.


Νεοπλασίες και δερματίτιδες
Eπομένως να μην μπαίνουν σε νερά που το χρώμα τους είναι
βαθύ πράσινο και σε θάλασσα που έχει πετρέλαιο, λάδια
και απόβλητα βόθρων. Oι βρωμιές αυτές προκαλούν καρκίνο
της μήτρας, νεοπλασίες και χρόνιες δερματίτιδες. Nα μην
αναδεύουν τη θάλασσα όταν υπάρχει λάσπη στον βυθό. H
ύπαρξη λάσπης υποδηλώνει την ύπαρξη μολύβδου και
υδραργύρου, που την ανατάραξη μπορεί να εισέλθουν στον
οργανισμό από το στόμα και τους πόρους του δέρματος".

Ποιες είναι οι 48 βρώμικες ακτές
* 1. Πέραμα
* 2. Aκτή Θεμιστοκλέους (αρχή)
* 3. Aκτή Θεμιστοκλέους (Tσακός)
* 4. Aκτή Θεμιστοκλέους (Διογένης)
* 5. Bοτσαλάκια
* 6. Eδεμ
* 7. Kαλαμάκι
* 8. EOT Aλίμου (Γαλάζια σημαία)
* 9. Γλυφάδα
* 10. Πλαζ Aστήρ Γλυφάδα (A)
* 11. Πλαζ Aστήρ Γλυφάδα (B)
* 12. Aκτή EOT Bούλα
* 13. Aστήρ Bουλιαγμένης
* 14. Bάρκιζα
* 15. Aκτή EOT Bάρκιζα
* 16. Λαγονήσι
* 17. Παλαιά Φώκαια
* 18. Λαύριο
* 19. Δασκαλειό Kερατέας
* 20. Aυλάκι
* 21. Bραυρώνα
* 22. Aρτέμιδα
* 23. Pαφήνα
* 24. Nέα Mάκρη
* 25. Σχοινιάς
* 26. Σκάλα Ωρωπού
* 27. Xαλκούτσι (Ποτάμι 1)
* 28. Xαλκούτσι (Πηγαδάκια 2)
* 29. Kόρινθος (Nομαρχία)
* 30. Kόρινθος (500μ. Πατρα)
* 31. Kόρινθος (Ποσειδώνιο προς Λουτράκι)
* 32. Iσθμια I
* 33. Iσθμια II
* 34. Σουσάκι
* 35. Motor Oil
* 36. Aγιοι Θεόδωροι II
* 37. Aλσος Kέντρο
* 38. Kινέττα (Camping Costa)
* 39. Eλευσίνα αρχή
* 40. Eλευσίνα ( 500 μέτρα μετά)
* 41. Eλευσίνα (Kαφέ O Φονιάς)
* 42. Nέα Πέραμος OTE
* 43. Nέα Πέραμος (μετά το στρατόπεδο)
* 44. Nέα Πέραμος (στα 400 μέτρα )
* 45. Λουτρόπυργος (αρχή)
* 46. Λουτρόπυργος
* 47. Aσπρόπυργος
* 48. Aσπρόπυργος
_____
Από έγκυρη πηγή έμαθα ότι δυστυχώς ΟΛΕΣ οι παραλίες πλην
Πόρτο Γερμενού στην Αττική έπρεπε να έχουν μαύρη σημαία.
Λυπάμαι αλλά Κάλαμος,
Κερατέα είναι τίγκα στα κολοβακτηρίδια.

Από Θ.Γ

Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009

Η ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΝΑΡΚΟΜΑΝΕΙΣ

Κε Υπουργέ διαβάζω στην Καθημερινή της Κυριακής 7/6/2009, αλλά και σε προηγούμενα τεύχη της την αρθρογραφία του κου Παναγιώτη Κανελλάκη, οποίος τυγχάνει και αντιπρόεδρος του ΟΚΑΝΑ . Αλλά και τις αντίθετες απόψεις του Χαρ. Πουλόπουλου Διευθυντή του ΚΕΘΕΑ. Και επίσης βιώνω την Πλατεία Εξαρχείων και την οδό Στουρνάρη κάθε μέρα διότι έχω κατάστημα πώλησης ηλεκτρονικών υ/στών επί του παραπάνω δρόμου. Κατ αρχήν δεν είναι να κλαίει κανείς για την υποβάθμιση της περιοχής, όσον γι αυτήν την εξαρτημένη νεολαία η οποία έχει φθάσει στα τελευταία σκαλιά της ανθρώπινης απαξίωσης. Ζεί μόνο για να παίρνει κάθε μέρα την δόση της, είναι πολύ μεγάλο ποσοστό και κυρίως στους νέους άνδρες, ακούγονται ποσοστά που είναι γύρω στο 15%. Όταν κάποιος εθισθεί σε αυτές τις ουσίας είναι τελειωμένος. Δεν απεξαρτάται ούτε το 10% και η απεξάρτηση απαιτεί και αλλαγή στον τρόπο ζωής του για να μην επαναληφθεί πάλιν η χρήση. Αυτό είναι κάτι που έτσι και αλλέως δεν μπορεί να του προσφέρει το κράτος. Το σύστημα που ήδη εφαρμόζεται από τον ΟΚΑΝΑ και του οποίου την διατήρηση και επέκταση προτείνει ο διευθυντής του ΚΕΘΕΑ έχει ήδη αποτύχει. Κανέναν δεν θεραπεύει τους βλέπουμε στην περιοχή μας , γύρω από τον ΟΚΑΝΑ, όπως έχω συζητήσει και με την φαρμακοποιό, παίρνουν διουρητικά ουρούν σε όλη την περιοχή, ώστε να είναι στις εξετάσεις καθαροί και να παίρνουν συμπλήρωμα της δόσης τους κανείς δεν θεραπεύεται, ζητήστε αξιόπιστα στοιχεία από τον ΟΚΑΝΑ. Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν αλλά μπορούν να βρεθούν. Θα δείτε από αυτά ότι το αποτέλεσμα είναι μηδέν και το κόστος στο δημόσιο τεράστιο. Ποίοι είναι οι ωφελημένοι ? Οι κοινωνικοί λειτουργοί, οι ψυχίατροι, οι ψυχολόγοι και οι υπάλληλοι του ΟΚΑΝΑ . Αυτών τα συμφέροντα υπερασπίζει ο Διευθυντής του ΚΕΘΕΑ. Είναι η παρασιτική μεσαία τάξη η οποία καλοπερνά εν ονόματι της κοινωνικής πολιτικής. Η οποία παρέχει μόνο ψύχουλα σε αυτούς που την χρειάζονται και εν ονόματι των οποίων εξασκείται. Είναι πολύ σωστές οι θέσεις του κου Π. Κανελλάκη αντιπροέδρου του ΟΚΑΝΑ, ότι πρέπει να συνταγογραφούντε τα υποκατάστατα στους εξαρτημένους και αυτό θα λύσει το πρόβλημα. Οι οποίες δείχνουν ότι είναι άνθρωπος έντιμος προασπίζει τα συμφέροντα του δημοσίου και των πασχόντων και αντιλαμβάνεται τα προβλήματα με μεγάλη οξυδέρκεια. Απευθύνομαι σε σας διότι είστε άνθρωπος που έχετε παλέψει στην ζωή σας και σας διακρίνει η διορατικότητα και η εντιμότητα και νομίζω ότι θα πάρετε τις σωστές αποφάσεις ώστε χιλιάδες νέοι και οι οικογένειες τους να ανακουφισθούν και θα σας ευγνωμονούν ..

Σ.Δ.

Η συνταγογράφηση δεν λύνει το πρόβλημα

Του Χαραλαμπου Πουλοπουλου*

Η συζήτηση για τη θεραπείατων εξαρτημένων από παράνομες ψυχοτρόπες ουσίες τα τελευταία χρόνια έχει επικεντρωθεί στη μείωση της λίστας αναμονής στα προγράμματα του ΟΚΑΝΑ. Μία λίστα που συνεχώς αυξάνεται μυθοποιείται και περιορίζει τη στρατηγική για την αντιμετώπιση των εξαρτήσεων μόνο στη μείωση της βλάβης, ενώ παραβλέπεται η πρόληψη, η απεξάρτηση και η κοινωνική επανένταξη.

Τίθεται το ερώτημα αν η χορήγηση μιας συγκεκριμένης ουσίας, όπως είναι η μεθαδόνη, η βουπρενορφίνη ή ακόμα και η ίδια η ηρωίνη, είναι λυσιτελής. Σε αυτό το πλαίσιο, έχουν κατατεθεί προτάσεις από σχετικούς και μη, επικαλούμενες τη σχετική διεθνή εμπειρία. Η απάντηση είναι πως η χορήγηση και μόνο των ουσιών όχι μόνο δεν μπορεί να μειώσει τη βλάβη, αλλά μπορεί να ενισχύσει τα προβλήματα σωματικής και ψυχικής υγείας αυτών που τις λαμβάνουν, λόγω αδυναμίας ελέγχου της παράλληλης χρήσης άλλων ουσιών. Μπορεί επίσης να οδηγήσει στην εκτροπή αυτών των ουσιών στη μαύρη αγορά και να διαιωνίσει το πρόβλημα της εξάρτησης.

Ορισμένοι ενδεχομένως να θεωρούν ότι θα μπορούσαν να δίνονται τα υποκατάστατα στο σπίτι με ένα σύστημα αραιής συνταγογράφησης. Ωστόσο, με αυτόν τον τρόπο, το κράτος μετατρέπεται σε φαρμακοπρομηθευτή, η λίστα αναμονής αντιμετωπίζεται προσχηματικά και η κατάσταση παραμένει ουσιαστικά ίδια. Η αντίληψη που αναδεικνύει μια ουσία ως θαυματουργή πολύ λίγα έχει να προσφέρει στους εξαρτημένους και στις οικογένειές τους, αλλά πολύ περισσότερα στις φαρμακευτικές εταιρείες και σε αυτούς που επιχειρούν να επωφεληθούν από κινήσεις εντυπωσιασμού, τόσο στο επίπεδο της πολιτικής όσο και της θεραπείας. Οι επιστημονικές απόψεις του ΚΕΘΕΑ για την εφαρμογή προγράμματος συνταγογράφησης κατατέθηκαν επίσημα τόσο στο υπουργείο όσο και στον ΟΚΑΝΑ, όταν ζητήθηκε η συνεργασία του φορέα στον τομέα της ψυχοκοινωνικής στήριξης. Η έκφραση διαφορετικών απόψεων από κάποιους εκλαμβάνεται ως κίνδυνος αντί για αφορμή για γόνιμο χωρίς δογματισμούς διάλογο, με στόχο την παροχή υπηρεσιών φροντίδας υψηλής ποιότητας.

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στην άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος της λίστας αναμονής, αυτή θα μπορούσε να επιτευχθεί με την καθιέρωση διπλής βάρδιας στα προγράμματα υποκαταστάτων, την ανάπτυξη νέων εξειδικευμένων προγραμμάτων υποκατάστασης με ψυχοκοινωνική στήριξη, τη δημιουργία τμημάτων σε διαφορετικά νοσοκομεία με την παράλληλη λειτουργία συμβουλευτικών σταθμών ψυχολογικής στήριξης και τη διασύνδεση των προγραμμάτων υποκατάστασης με τα στεγνά προγράμματα που στοχεύουν στην απεξάρτηση και κοινωνική επανένταξη.

Το ΚΕΘΕΑ επιδιώκει τη διασύνδεση των φορέων και έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στο υπουργείο Υγείας, η εφαρμογή των οποίων θα βελτιώσει σημαντικά τις υπηρεσίες και θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα. Επίσης, συνεργάζεται με τους αρμόδιους φορείς (ΟΚΑΝΑ, 18ΑΝΩ, ΨΝΘ κ.ά.) για τη βελτίωση των υπηρεσιών, ώστε να ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες των εξαρτημένων.

Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται να αναπτυχθούν προγράμματα όπου η ψυχοκοινωνική στήριξη να αποτελεί πρωταρχικό στόχο και να μην περιορίζεται η όποια αλλαγή μόνο στη χορήγηση υποκαταστάτων. Επίσης, χρειάζεται να διαφυλαχθεί ο δημόσιος χαρακτήρας και η δωρεάν παροχή υπηρεσιών στους εξαρτημένους και στις οικογένειές τους, δεδομένου ότι η απεξάρτηση ανταποκρίνεται όχι μόνο σε ατομικό, αλλά κατ’ εξοχήν στο δημόσιο συμφέρον.

* Διευθυντής ΚΕΘΕΑ.

Κωδικός «Νόμος και τάξη»

Η κυβέρνηση λαμβάνει εσπευσμένα μέτρα για τους μετανάστες και τους κουκουλοφόρους ώστε να ανακόψει την άνοδο του ΛΑΟΣ

Η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να ανακόψει την άνοδο του ΛΑΟΣ και τη διαρροή ψηφοφόρων της προς τα δεξιά, επιχειρεί ριζική στροφή στην πολιτική της. Προχωρεί στη λήψη έκτακτων μέτρων σε μια επιχείρηση «Νόμος και τάξη». Αιχμές το μεγάλο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης και το αγκάθι της ολοένα αυξανόμενης εγκληματικότητας. Ακόμη επιχειρείται ο περιορισμός βανδαλισμών κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων με δύο νομοσχέδια- για τα κινητά και τις κουκούλες- που θα φέρει η κυβέρνηση άμεσα προς συζήτηση στο Θερινό Τμήμα της Βουλής, αν
και διατυπώνονται ενστάσεις κατά πόσον κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Απόφαση της κυβέρνησης, όπως κατέστησε σαφές μιλώντας προς «Το Βήμα» ο υπουργός Εσωτερικών κ. Πρ. Παυλόπουλος, είναι τα νομοσχέδια με τα οποία ποινικοποιείται η κουκούλα σε περιπτώσεις τέλεσης αξιόποινων πράξεων και ταυτοποιούνται οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων και οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας να είναι τα πρώτα που θα συζητηθούν στο Θερινό Τμήμα της Βουλής. «Τα νομοσχέδια αυτά είναι ήδη έτοιμα από τον υπουργό Δικαιοσύνης και θα έλθουν άμεσα στη Βουλή» είπε
ο κ. Παυλόπουλος. Παρά ταύτα, στελέχη των κομμάτων της αντιπολίτευσης δεν διατυπώνουν ενστάσεις μόνο για το περιεχόμενο των διατάξεων των εν λόγω νομοσχεδίων, αλλά και για το κατά πόσον είναι εφικτή η συζήτησή τους σε θερινό τμήμα της Βουλής, καθ΄ ότι αφορούν ζητήματα τα οποία άπτονται των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κάτι ωστόσο που αναμένεται να διευκρινιστεί από τη διάσκεψη των προέδρων της Βουλής.

Τ ο δεύτερο μέτωπο πολιτικής, το οποίο η κυβέρνηση επιδιώκει να ανυψώσει και ως ανάχωμα στον ΛΑΟΣ, είναι η μετανάστευση και η δημόσια ασφάλεια, κυρίως, στο κέντρο της Αθήνας. Ο κ. Παυλόπουλος, χωρίς να δώσει δείγματα ότι αλλάζει ριζικά η υφιστάμενη πολιτική της κυβέρνησης, μιλώντας προς «Το Βήμα» διευκρίνισε ότι μετά την επιτυχή έκβαση της μάχης που έδωσε στις Βρυξέλλες για τους οικονομικούς μετανάστες αναμένει τις συμφωνίες επανεισδοχής τις οποίες θα υπογράψει η Ευρωπαϊκή Ενωση με τρίτες χώρες, έτσι ώστε να διευκολυνθούν
οι επιχειρήσεις επανεισδοχής από την Ελλάδα.

Η επανεισδοχή των οικονομικών μεταναστών κρίνεται ότι θα αποθαρρύνει και τη δράση των δουλεμπόρων μετά και την απόφαση της Ενωσης να εντάξει ως όρο στις διαπραγματεύσεις που διεξάγει με την Τουρκία τη συμμόρφωσή της με το πρωτόκολλο επανεισδοχής που έχει υπογράψει με τη χώρα μας. Στόχος, ως εκ τούτου, δεν είναι να δημιουργηθούν νέοι χώροι υποδοχής στην Αθήνα, αλλά να ενισχυθούν οι υφιστάμενοι στη Βόρεια Ελλάδα. Ταυτόχρονα αναλαμβάνονται πρωτοβουλίες προκειμένου να εμπεδωθεί το αίσθημα ασφαλείας στο κέντρο της Αθήνας,
κυρίως στις περιοχές όπου διαμένουν οι μετανάστες. Γι΄ αυτόν τον σκοπό, εκτός από την απομάκρυνση του ΟΚΑΝΑ, περίπου 1.500 ειδικοί φρουροί θα ριχτούν άμεσα στη μάχη της αστυνόμευσης σε αυτές τις περιοχές.


Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2009



The Struggle for the Liberation of the Former Yugoslav Republic of Macedonia (FYROM)

Eξαιρετικό νέο άρθρο στην AMERICAN CHRONICLE , από τον .....Βάσκο Γκλιγκορίεβιτς (!), (ναί ! αυτόν που στην αρχή μας λέγανε ότι δεν υπάρχει, μετά μας λέγανε ότι είναι τρελός.....αλλά για δείτε τι γράφει ο "τρελός"!!!!)

 

Αφιερωμένο στους "early founding fathers of Pseudomacedonian nationalism", που γράφει κι ο Βάσκο, ο φόβος και τρόμος των ψευτομακεδόνων !

διαβάστε το, είναι εκπληκτικό:

What can be said about the present day situation in the Former Yugoslav Republic of ......Macedonia which could encourage a goal-oriented initiative towards deconstruction of its ultranationalist, parochial and irredentist ethos? The well-know state of affairs created by the overwhelming influence of the ideology of Pseudomacedonism, a patchwork of ideas establishing a several millenia old frame of reference within all levels of domestic discourse has been and still is a phenomenon not noticed by social anthropologists and other relevant thinkers.

In the Balkans, where historicism often takes precedence over future-oriented pragmatism, FYROMian oppositional defiance to Greece is one of the key incentives that threatens escalation of conflict of the type typical for the region for much of the 1990´s. While Pseudomacedonian politics, with all of its core component: Hellenophobia and Slavophobia, formulation of "Macedonian exceptionalism" with common leitmotivs of mental and moral superiority based on biological determinism certainly deserves recognition as an academic question, preferably treated on multidisciplinary grounds, the objective of establishment of practical policy, both in form of general principles and practically applied methodology, has failed on multiple grounds.

The problem is exacerbated by attempt to analyze the social and ethnopsychological reality of present-day FYROM in terms of "objective", quantifiable parameters, an approach used by such international organization as the European Union and NATO, among others.
While systematic research and cross-comparison of the institutionalized, faceless type may create an illusion of "objectivity" and rationality and while there is no doubt that to a large extent (but with limited potential to portray the situation in all of its picturesque colorfulness) some of these data display accurate parameters of socio-economic affairs in FYROM, these are not much usefulness in deconstruction of the sheer anti-human dimension of the present-day political vector of FYROM.

With a strong reflection on the daily, mundane lives of citizen of that small statelet, with a profound impact on psychological links among its citizen and culmination in the construction of a small, isolated world, cut from both the mainstream of trends in Europe and from infusion of alternativeness, the postmodern "nation building" of fascistoid intensity in FYROM is a phenomena with no precedent in the realm of modern politics.

The main premises of the plot are as follows: FYROM, a country which inherited colonial borders set in a mixture of arbitrary decision, de facto post-conflict situations and more than 4 decades of Communist totalitarian rule, is not a product of a natural, usual nation-building in which elite-imposed foresight provides selective continuity and discontinuity with the tradition. Instead, the concrete set of circumstances in which FYROM or "Republika Makedonija" emerged as an established subject of international politics (the Balkan wars 1912-1913, the post-1943 reestablishment of "Yugoslavia" and the bloody dissolution of the later in 1990´s) is indicative of conformism , coupled with dissonance among its elite, which inherited a premodern population, bypassed by the Enlightenment and Rationalism.

For the early founding fathers of Pseudomacedonian nationalism, the revolutionaries of the so-called VMRO, the ultimate goal, in whose name much grandiloquence and pathos has been expressed and much blood was shed, was the emancipation of the "Macedonian Bulgarian". The fact of their declared Bulgarian character, which is in harmony with enormous number of testimonies of outsiders intimately acquainted with the ethnological situation on the ground is not an obstacle to local historians-the clergy of current FYROMian ultranationalism, to enlist them into the rank of symbolic figures of alleged "Macedonian ethnicity".

This "ethnicity", completely unbeknown to history, is one of the last enduring legacies of the Cold War, having grown in Tito´s Yugoslavia as an organ of the Communist empire specialized in Anti-Greek predatory geopolitics. The choice of the new nation´s name was an adaptation of VMRO nurtured idea that the inhabitants of the geographic region of Macedonia, the form of which is a recent construct unrelated with historic Macedonia in strict sense, while having a Bulgarian ethnic affinity are nevertheless also the only true "Macedonians" in some mystically superior sense excluding other inhabitants of the region, even bordering on parallel ethnicity, non-exclusive and synonymous with the wider Bulgarian one. The Commintern in 1934 and the Communist Yugoslavia took this absurd proposition to its logical extreme, severing the consciousness of the Slavic population of the wider Macedonian region from its Bulgarian core.

The massive allocation of funds to creating national institutions: schools, press, universities, museums, academic centers by Belgrade to the southern Yugoslav province in order to sustain the new national narratives provided Yugoslavia safety against Bulgaria, Serbian unitarianism and provided a pretext for expansion into Northern Greece, the most serious attempt of which was the Yugoslav support for Communist combatants in Greek Macedonia (or Macedonia proper, as the present-day north Greek region is nearly identical geographically to Ancient Macedonia) during the Greek Civil War (1946-1949).

The entire social development of the FYROM, as a nominal "Republic" in Yugoslavia, while heavily influenced by application of local version of Communism in political, economic and legal practice, was – quite unlike the situation in other Republics where traditional ethnohistorical narratives were viewed as dangerous to the concept of unitary Yugoslavia - characterized by vivid expression of nationalistic sentiments encouraged by the local leadership and methodically carried through all conventional means of propaganda. TV and radio broadcasts, including documentaries, docudramas, songs of various genres with nationalistic overtones were prevalent form of public entertainment.

Maps of "Greater Macedonian Homeland" incorporating Northern Greece and large section of Bulgaria were regular fixture in thousands school classrooms. Impressive body of government-subsidized and obligatory belletristic literature dealing with "national" themes, "national tragedies" in which the image of the "exploited Macedonian" as a tragic hero was central in a social-realist imagery imprinted a sense of victimization and deprivation in generation of Pseudomacedonians. With the complete independence from Yugoslavia in 1992 and inheritance of intact – although quite obsolete – infrastructure, as a result of avoiding inclusion into the series of Yugoslav wars, the young and small Balkan nation would perhaps had promising start if it was not for the fact that in those times of change it was left without national intelligentsia, in terms of intellectuals of non-Communist affiliation. The extermination of the Bulgarian leading strata immediately after the World War II, the expulsion of pre-war Serb colonists and the brain-drain from 1960´s onwards via emigration mostly in the Angloshpere countries depleted the nation from the existence of transitional elite which would redefine and reestablish suitable values and set dynamics of social recovery.

In the presence of such spiritual vacuum, what initially started as an imported speculation – that the origin of the "Macedonian" nation should be sought in unbroken racial, linguistic and cultural continuity with the Macedonians of Philip II and Alexander the Great – became throughout the 1990´s the main integrative trend which unified folklore, pop-culture, the ubiquitous "coffee-shop politics", academia and the public education system. In the image of Ancient Macedonians, a Greek entity which created brief global empire as a substratum of Hellenistic civilization, suddenly the entire nation found itself. No more the colloquial "little Macedonian" ( "Makedončeto") was a passive observer to his destiny as created by his (demonized) neighbors. No more the "Macedonians" just an aggregate of impoverished people in a poor, landlocked Balkan country undistinguished culturally, technologically, being outside the realm of the global trends at the eve of Third millennium. Now they could boast a tradition old thousands of years, not only as a historical narrative, but more importantly – in a naïve, popular biodeterministic wisdom – as an evidence of what may became of his group: a great, mighty people of first-rank international relevance.

>From 2006, when the Government of VMRO-DPMNE led by Nikola Gruevski, a man mostly thought of as a obscure economic technocrat, won the popular vote, the entire revolt of people defeated so often in conflicts and competitions in modern times escalated, looking for a symbolic compensation. While it would be impractical to list the protagonists, the chronology, and more importantly, to analyze the causes of enormous popularity the fascist reorganization of society and the complete consolidation of a tribalist, xenophobic, collectivist FYROMian nation guided by pseudohistorical delusions, it is sufficient to say that the very precedent left the international community helpless, since no norms which would be used to extrapolate solution to the problem of this kind exist. There is no known instance that an ethnic group, on apparently voluntary and almost unanimous basis, completely rejected its ethnological nature – in this case of being a Slavic ethnic group originating in medieval times from the boreal regions of Eastern Europe, a fact held in consensus in global academia – and based it entire cultural, economical, educational policies, its "reason of being" on outrageous claims on continuity with an unrelated Greek ancient people with whose territory it has a very tiny overlap. Consequently, for now, Europe is left powerless in dealing with Nikola Gruevski, a brutal, authoritarian dictator who mesmerizes his nation with fables of "ancient imperial glory" in light of total inability to solve real problems faced by FYROM: 40% unemployment, 300 USD salaries, scientific and educational decay, the threat by the Albanian-led Islamic separatist block which accounts for 38% of FYROM´s population. What initially started as – undoubtedly clever in Machiavellian sense – Gruevski´s idea to provoke Greece in order to gain some negative diplomatic feedback and portray itself as the "savior of the endangered nation", galvanizing people around "collective virtues" is now an elaborate fascist ideology, with its thinkers, institutions, manners of manifestation, unwritten codes, popular electoral and activist base and symbolism.

It is certain that this criminal situation won´t resolve out of itself. The manner in which global bureaucracy can act is limited by the aforementioned idiosyncrasy of the way of rule of VMRO gang. As North Korea exemplified, tyranny based on ignorance and fear may propagate itself for a considerable period. The opposition in FYROM itself is relatively negligible and very much bellow the critical mass needed for ignition of a popular revolt. Insofar, the organized political opposition did not offered the most needed solution to the problem: radical rejection of Pseudomacedonism in it´s fabricated entirety. The internal identity debate is on the marginal position outside the spotlight of the wider audience and is being sustained by informal networks loyal to central authorities. In terms of productivity, capability of potential maverick scholars to change the discourse from within is limited due to total financial dependency and certain ostracization. Sustained pressures from outside are necessary in order to implement long-term solution for a prosperous Balkan without VMRO, without Gruevski. While the issue should be reviewed with the scrutiny typical of serious scholarship, such effort cannot culminate in the much needed change in short-term. Politics should follow and align itself with science and practical activism should be supported by external factors in order to bring down the Pseudomacedonism, an ideology that threatens to plunge South-Eastern Europe into war and to help liberate the Slavs of FYROM from the cult of state-imposed grandomania and paranoia.

Vasko Gligorijević

03-VI-2009

Skoplje, FYROM

Από Κ.Μ. & Σ.Γ. 

Τρίτη, 9 Ιουνίου 2009

Αζερμπαϊτζάν: Διαβεβαιώσεις στην Ευρώπη για την παροχή φυσικού αερίου

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ (Έντυπη έκδοση) Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2009 07:00

Στην καλύτερη δυνατή συμφωνία για τη διάθεση φυσικού αερίου στην Ευρώπη, που θέλει να περιορίσει την ενεργειακή της εξάρτηση από τη Μόσχα, επιδιώκει να πετύχει το Αζερμπαϊτζάν. Ωστόσο και η Ε.Ε. από την πλευρά της επιθυμεί να λάβει διαβεβαιώσεις ότι θα υπάρχει αρκετό φυσικό αέριο για να μεταφερθεί από τους νέους αγωγούς της, το κόστος κατασκευής των οποίων είναι αρκετά υψηλό.

Αυτό που θα καθορίσει τη δυνατότητα του Αζερμπαϊτζάν να διαθέσει επαρκείς ποσότητες φυσικού αερίου δεν έχει όμως να κάνει με οικονομικούς και επιχειρηματικούς παράγοντες, αλλά με την ανεύρεση λύσης σε πολιτικά ζητήματα, όπως είναι για παράδειγμα μία συμφωνία με την Τουρκία, που θα λειτουργεί ως ενδιάμεσος σταθμός.

Το Αζερμπαϊτζάν, το οποίο σχεδιάζει να έχει αυξήσει την παραγωγή του φυσικού αερίου κατά 45% έως το 2015, θα μπορούσε θεωρητικά να καλύψει το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών του αγωγού Ναμπούκο, ο οποίος προσφέρει μία σημαντική εναλλακτική στους Ευρωπαίους, που σήμερα βασίζονται για το 25% των αναγκών τους στη Ρωσία. Θα πρέπει ωστόσο πρώτα να επιτευχθεί συμφωνία ανάμεσα στο Αζερμπαϊτζάν και την Τουρκία ως προς την ποσότητα του φυσικού αερίου, που θα λάβει η Άγκυρα από τον αγωγό.

Εάν η συμφωνία αυτή δεν επιτευχθεί τότε το Αζερμπαϊτζάν έχει και άλλες επιλογές. Θα μπορούσε για παράδειγμα να πωλήσει το φυσικό του αέριο στη Ρωσία, τη Γεωργία ή και το Ιράν. Όπως επισημαίνουν αναλυτές, είναι σαφές, πως στον ευαίσθητο τομέα της ενέργειας, κυριαρχεί περισσότερο η πολιτική παρά το οικονομικό στοιχείο.

Αυτό που αναμένουν πλέον οι Ευρωπαίοι παραγωγοί και καταναλωτές είναι μία ξεκάθαρη δήλωση από το Αζερμπαϊτζάν ότι μπορεί να διασφαλίσει την παροχή επαρκών ποσοτήτων φυσικού αερίου στη γηραιά ήπειρο, αλλά και μία ξεκάθαρη ανακοίνωση από την πλευρά της Τουρκίας για τους όρους και τις συνθήκες της διαμετακόμισης.

Η κρατική επιχείρηση ενέργειας του Αζερμπαϊτζάν Socar υποστηρίζει ότι η παραγωγή φυσικού αερίου θα ανέλθει στα 34 δισ. κυβικά μέτρα έως το 2015 από 23,4 δισ. κυβικά μέτρα πέρυσι. Οι ετήσιες εξαγωγές σύμφωνα με την εταιρεία θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τα 30 δισ. κυβικά μέτρα σε 10 έως 15 χρόνια από χρόνια. Η Ευρώπη υπολογίζεται ότι θα χρειάζεται το 2020 εισαγωγές 400 έως 450 δισ. κυβικών μέτρων ετησίως έναντι 267 δισ. κυβικών μέτρων το 2007 σύμφωνα με την Edison, που συμμετέχει στην κατασκευή ενός ακόμη αγωγού, του ITGI (Τουρκίας-Ελλάδας-Ιταλίας). 

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/08/1674408.htm


Κυριακή, 7 Ιουνίου 2009

Σατανικές μεθοδεύσεις τριχοτόμησης της Ελλάδας

Η στρατηγική θωράκιση της χώρας πρωταρχική ευθύνη

και υποχρέωση κάθε συντεταγμένου κράτους

Του Ηλία Α. Σταματόπουλου, Δημοσιολόγου

Ο ενδοτικός κι αναξιοπρεπής πολιτικάντικος ρόλος των ελληνικών Κυβερνήσεων, από της Μεταπολιτεύσεως μέχρι σήμερα, μαρτυρεί τη σημερινή ελληνική υστέρηση, στη χάραξη υπεύθυνων και ρωμαλέων εθνικών σχεδιασμών. Οι καταιγιστικές εξελίξεις των τελευταίων χρονικών περιόδων στο εσωτερικό, σε συνδυασμό με τις διάφορες ανατροπές, που διαμορφώνουν ένα νέο πλαίσιο διεθνών σχέσεων, έχουν περιαγάγει την χώρα σε μία επικίνδυνη φάση.

Υπάρχει βαθύς προβληματισμός για τα τεκταινόμενα, τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Γίνεται πλέον αντιληπτό, ότι αυτά που σήμερα φαίνονται υπερβολικά, αύριο μπορεί ν' αποτελούν τετελεσμένα γεγονότα.

Τα σχέδια διαμελισμού των Βαλκανίων και οι, κατά περίπτωση, αλλαγές συνόρων, έχουν σχεδιασθεί και παρουσιασθεί στα Νατοϊκά Στρατηγεία από την δεκαετία του 1990. Όσον αφορά τα καθ' ημάς, σύμφωνα με τα σενάρια των διεθνών χαλκείων, το σχέδιο περιλαμβάνει τρία (3) στάδια εφαρμογής.
To πρώτο (1ο) στάδιο, προβλέπει κοινές Αλβανικές - Σκοπιανές - Τουρκικές διεκδικήσεις εις βάρος της Ελλάδος και δημιουργίας ζητήματος διαμελισμού και προσαρτήσεων. Προς τούτο θα επιστρατευθούν τα «ειδικά» φανερά και αφανή «Κέντρα Στρατηγικών Αναλύσεων», διάφορες «Εκθέσεις» και «προτροπές» από αργυρώνητους καθηγητές διαφόρων Πανεπιστημίων, «Think-Tanks» και ίσως και κάποια θεσμικά κέντρα των Η.Π.Α. (βλέπε τελευταίως, Έκθεση State Department, περί βιασμών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων).
To δεύτερο (2ο) στάδιο, θα είναι η διεθνής κυκλοφορία του ζητήματος από τα Διεθνή Κέντρα Ενημερώσεως.
Ο στρατευμένος στην παγκοσμιοποίηση έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος, το internet, ημερίδες, ενημερωτικές συναθροίσεις, από διάφορους πράκτορες των ευνοημένων (παρανόμως) κρατών, διαλέξεις σε διάφορα διεθνή φόρα για την παραβίαση, δήθεν, των «Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» και όλα τα γνωστά παράγωγα, της πλέον φασιστικής προπαγάνδας όλων των εποχών.
To τρίτο (3ο) στάδιο, αφορά την διακίνηση και προβολή του θέματος, εντός των ελλαδικών συνόρων, με τη βοήθεια και αρωγή όλων των «συμμάχων» πλευρών της ψευδοαριστερής και αναρχικής διανόησης, όπως επίσης και με τους χιλιάδες πράκτορες λαθρομετανάστες και εμβόλιμους σε διάφορα πόστα, ερήμην της ανίκανης κυβερνητικής μηχανής. Θα επιδιώξουν, με τρομοκρατικές πράξεις βίας, να αποστερήσουν όποιες αντιδράσεις των Ελλήνων πολιτών για υποστήριξη των εθνικών μας δικαίων.
Εδώ, ας ληφθεί υπ' όψιν και εις το έπακρο, η διολίσθηση της ελληνικής νεολαίας προς την ανυπαρξία εθνικών ιδεών και αξιών και τη διόγκωση του επικίνδυνου ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ

ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
To τουρκικό λόμπι στις Η.Π.Α., χρηματοδοτεί όλες τις προσπάθειες των σκοπιανών οργανώσεων, με σκοπό τη δημιουργία πολλαπλών περιπλοκών στην Ελλάδα, όπως επίσης και να επιτευχθεί κοινό μέτωπο και στα Σκόπια. Ο οργανισμός «The United Macedonian Diaspora», δέχθηκε κατ' επανάληψη χρηματικά ποσά χιλιάδων δολαρίων από την τουρκική οργάνωση «Turkish Coalition of America», η οποία τελεί υπό τον έλεγχο της τουρκικής «ΜΙΤ», παράγωγα της CIA και βασικό πυλώνα της Τουρκίας στις ΗΠΑ. Πρόεδρός του (TCA), ο Αμερικανός πρώην πρόξενος στην Κωνσταντινούπολη, αργυρώνητος και πράκτορας των τουρκικών συμφερόντων, στο κύκλωμα των υποστηρικτών της Τουρκίας στις ΗΠΑ.
Και, φυσικά, ο προαναφερόμενος δεν είναι ο μοναδικός, υπάρχουν πολλοί τέτοιοι τύποι στις ΗΠΑ, διότι, φυσικά, η Τουρκία έχει ουσιαστικά σχεδιάσει την εξωτερική της πολιτική να βασίζεται και να στηρίζεται από τις ΗΠΑ, χρησιμοποιώντας όλες τις μεθόδους, προκειμένου να προωθεί τα πάγια σκοταδιστικά και σατανικά εργαλεία σε βάρος των ελληνικών συμφερόντων. Η εξωτερική πολιτική της Άγκυρας, είναι σταθερά προσανατολισμένη στην μείωση της ελληνικής ισχύος και αποβλέπει τελικά στη «φινλανδοποίηση» της Ελλάδος, ώστε ν' αποκτήσει τον έλεγχο στο Αιγαίο και τη Θράκη. Ομοίως, πρέπει να καταγραφεί ότι οι σκοπιανές κοινότητες σε ΗΠΑ και Καναδά, έχουν αξιοποιήσει ιδιαίτερα το διαδίκτυο, βλάπτοντας, ουσιωδώς με μία ασύστολη προπαγάνδα που ασκούν σε βάθος, τα ελληνικά συμφέροντα. Κατόπιν των παραπάνω, όπως γίνεται αντιληπτό, προβάλλει αδήριτη η ανάγκη συγκροτήσεως μιας «Γενικής Διεύθυνσης Εθνικής Ασφαλείας», η οποία θ' αναλάβει συνολικά την ευθύνη προγραμματισμού - οργάνωσης - συντονισμού και ελέγχου, της ολοκληρωτικής ανυπαρξίας, που υφίσταται σήμερα στον κρίσιμο αυτό τομέα της εθνικής ασφάλειας της χώρας. Παράλληλα, θα συνεργάζεται στενά με όλες τις ήδη υπάρχουσες συναρμόδιες υπηρεσίες (Κρατική Ασφάλεια και ΕΥΠ).
Η μέριμνα, επίσης, για την διεθνή εικόνα της χώρας, που πλήττεται αδίστακτα από τους διεθνείς προπαγανδιστές, θα αποτελεί βασικό στοιχείο για συνεργασία με τις αντίστοιχες υπηρεσίες, που υφίστανται καταρτισμένοι εθνικοί διαφωτιστές, αντιπροπαγάνδας (Υπουργ. Εξωτερικών - Γεν. Γραμματεία Τύπου και Ενημέρωσης). Ασφαλώς, η στελέχωση αυτής της Διεύθυνσης, θα πρέπει να καλυφθεί απόλυτα, αξιολογικά και αξιοκρατικά:

α) Από εξειδικευμένους ανώτατους αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων και της Αστυνομίας.
β) Από καθηγητές των Σχολών Επιτελών Εθνικής Άμυνας και Εθνικής Ασφάλειας.
γ) Από στελέχη με μεταπτυχιακές σπουδές στις Στρατηγικές Πληροφορίες στη Συλλογή - Ανάλυση - Τεκμηρίωση.
δ) Από διπλωμάτες – γνώστες των κρίσιμων εθνικών θεμάτων της Γεωστρατηγικής και Γεωπολιτικής και των διεθνών δεδομένων.
ε) Από επιστήμονες και ασκούντες εθνική διαφώτιση, ψυχολογικές επιχειρήσεις και αντι-προπαγάνδα.
Με όλα αυτά εφαρμοζόμενα πλέον σε καθημερινή βάση, ίσως καταφέρουμε ν' αντιστρέψουμε τη διεθνή εικόνα της χώρας και να εξουδετερώσουμε τον συστηματικό και ανελέητο πολιτικό και ψυχολογικό πόλεμο των εχθρών μας.

Από Σ. Γ.