ΣΓΣ
20080725 Καταγγελία για τη μονάδα της «Αλουμίνιον»
H προσφυγή στρέφεται κατά του ελληνικού δημοσίου, το οποίο κατηγορείται για αθέμιτη κρατική βοήθεια προς την Aλουμίνιον της Eλλάδος, μετά την απόφαση του υπουργού Aνάπτυξης
Kαταγγελία στην Eυρωπαϊκή Eπιτροπή για το ζήτημα με τη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής της Aλουμίνιον της Eλλάδος (AτE) κατέθεσε χθες η ΓENOΠ-ΔEH.
H προσφυγή στρέφεται κατά του ελληνικού δημοσίου, το οποίο κατηγορείται για αθέμιτη κρατική βοήθεια προς την εταιρεία Aλουμίνιον της Eλλάδος, μετά την απόφαση του υπουργού Aνάπτυξης να δεχθεί τον αποχαρακτηρισμό της ηλεκτροπαραγωγικής μονάδας και μετά να εκδώσει άδεια συμπαραγωγής.
Tην καταγγελία στην Κομισιόν δεν υπογράφει μόνον η ΓENOΠ αλλά και τα σωματεία - μέλη της, καθώς και οι καταναλωτικές οργανώσεις INKA-Γενική Oμοσπονδία Kαταναλωτών Eλλάδος, η Eθνική Oμοσπονδία Eνώσεων Προστασίας Πολιτών Kαταναλωτών- Δανειοληπτών και η EKΠOIZΩ.
H νέα ηλεκτροπαραγωγική μονάδα της Aλουμίνιον της Eλλάδος, δυναμικότητας 334 MW, είχε σχεδιαστεί αρχικά και είχε λάβει άδεια για να λειτουργήσει ως αυτοπαραγωγός, δηλαδή για να καλύπτει τις ανάγκες σε ηλεκτρική ενέργεια της AτE.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗς << Mετά από αίτηση της ίδιας της εταιρείας όμως, το υπουργείο Aνάπτυξης ενέκρινε τη μετατροπή της άδειας αυτής σε συμπαραγωγό, που σημαίνει ότι η μονάδα μπορεί να πουλά ηλεκτρική ενέργεια στο σύστημα σε τιμές πολύ υψηλότερες, από αυτές που αγοράζει το ρεύμα από τη ΔEH για τις δικές της ανάγκες.
Bάσει δε του τρόπου που λειτουργεί η χονδρική αγορά, η ΔEH αναγκάζεται τελικώς να αγοράζει στις υψηλές τιμές του συστήματος την ενέργεια που παράγει η AτE.
Aρχικές εκτιμήσεις της ΔEH ανεβάζουν τις απώλειες από την κατάσταση αυτή ως και τα 80 εκατ. ευρώ.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=3441&pubid=2701118
Με αφορμή το σκάνδαλο της ιδιοποίησης περιουσίας του δημοσίου , από την μονή βατοπαιδίου , με ψεύτικους τίτλους , σύμφωνα. και με την γνωμάτευση του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κου Σανιδά ,τι συμπεράσματα βγαίνουν για την Δημόσια Διοίκηση , τον μοναχικό η εκκλησιαστικό κλήρο , τους πολιτικούς και τελικά για την Ελληνική κοινωνία . Λέει το πόρισμα του κου Σανιδά ότι κακώς το Νομικό Συμβούλιο του κράτους , και η κτηματική εταιρεία του Δημοσίου θεώρησαν και μάλιστα ομοφώνα ότι οι τίτλοι ιδιοκτησίας για την λίμνη Βιστωνίδα είναι νόμιμοι. Και προχωράμε και παραπέρα οι ορκωτοί εκτιμητές κακώς έχουν εκτιμήσει όλες τις εκτάσεις που ανταλλάχθηκαν η πρόκειται να ανταλλαγούν από το Δημόσιο σε πολύ μικρότερες τιμές από την αντικειμενική αξία τους , ενώ τις εκτάσεις στην λίμνη Βιστωνίδα οι οποίες υποτίθεται ότι ανήκουν στην Μονή σε αρκετά υψηλότερες τιμές . Και σε επιστέγασμα όλων έρχεται κάποιος υπουργός ,ακόμη δεν γνωρίζουμε ποιος είναι, και υπογράφει μια ανταλλαγή πολλών εκατομυρίων ευρώ με «ελαφρά την καρδία » . Και εξαπατάται πολύ εύκολα από τον κρατικό μηχανισμό . Από την άλλη πλευρά έχουμε μία ορδή από «άγιους ανθρώπους» τους μοναχούς του Αγίου Όρους οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν παραιτηθεί από τα εγκόσμια ,αλλά επιδιώκουν όσον το δυνατό μεγαλύτερο κέρδος επικαλούμενοι το όνομα του θεού , αλλά χρησιμοποιώντας όλα τα όπλα του διαβόλου . Και επιπλέον χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανένα , ούτε ακόμη στον θεό η τον διάβολο ,που θα ξοδέψουν το τεράστιο αυτό χρηματικό ποσόν . Εφ όσον ισχύουν τα παραπάνω , σύμφωνα και με το πόρισμα του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου , τα ανώτατα κλιμάκια των Ελληνικών Δημόσιων υπηρεσιών είναι διαβρωμένα και χρηματίζονται δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα συμφέροντα του κράτους και του Ελληνικού λαού .Ο Υπουργός που υπόγραψε είτε δεν έχει γνώση της Ελληνικής πραγματικότητας και ζεί σε εικονική πραγματικότητα , είτε δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τα συμφέροντα του Ελληνικού δημοσίου και υπογράφει πράξεις εκατομυρίων ευρώ εν λευκώ και επιπόλαια . Διερωτώμαι εάν ήταν δικά του περιουσιακά στοιχεία με τον ίδιο τρόπο θα ενεργούσε , τότε σίγουρα πολύ σύντομα θα έπρεπε να τρέφεται μαζί με τους άπορους του Δήμου Αθηναίων. Οι μοναχοί και κυρίως οι ηγούμενοι και τα ηγουμενοσυμβούλια είναι μία ομάδα από τυχοδιώκτες οι οποίοι είναι ικανοί για κάθε « κομπίνα » η οποία θα τους αποδώσει χρήματα και εξουσία . Αυτόματα τίθεται το ερώτημα σε τι κοινωνία ζούμε και τι φταίει γι αυτό το κατάντημα. Εάν κάνουμε μια αναδρομή στις πηγές εκεί που διαμορφώνεται η νοοτροπία , η δεοντολογία και η ηθική των Ελλήνων πολιτών , δηλαδή στην οικογένεια και την παιδεία ., Ας αφήσουμε την οικογένεια και ας εξετάσουμε την παιδεία . Από το δημοτικό μέχρι το Πανεπιστήμιο όλα τα κτίρια των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι όλα βανδαλισμένα από αυτούς που τα χρησιμοποιούν, μαθητές η σπουδαστές . Επομένως μάθημα πρώτον , να καταστρέφεις την περιουσία του δημοσίου ,την περιουσία του κοινωνικού συνόλου. Κάθε χρόνο γίνεται κατάληψη στο δημοτικό και το λύκειο από μια φορά και στο Πανεπιστήμιο κάθε μέρα . Μάθημα δεύτερο να μην σέβεσαι την περιουσία του δημοσίου , την περιουσία του κοινωνικού συνόλου . Στο λύκειο στην 5ήμερη εκδρομή οι μαθητές που μετέχουν στην επιτροπή διοργάνωσης το πρώτο που ζητάνε από τα τουριστικά γραφεία τι προμήθεια θα πάρουν οι ίδιοι σε βάρος των υπολοίπων . Μάθημα τρίτον η δωροδοκία είναι εξυπνάδα και δεν έχουν καμία σημασία η εντιμότητα και τα συμφέροντα του συνόλου . Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές στην πλειοψηφία είναι αριστεροί κυρίως συνασπισμός και πολλοί Κ.Κ.Ε . Σύμφωνα με το ιδεολογικό πλαίσιο αυτών των κομμάτων ο νόμος είναι το δίκιο του εργάτη και επειδή εργάτες στην Ελλάδα είναι μόνο αλλοδαποί και δεν ψηφίζουν , ο νόμος είναι το δίκαιο του δημόσιου υπαλλήλου . Και στην κατηγορία αυτή ανήκουν καθηγητές και δάσκαλοι επομένως έχουν μόνο δικαιώματα κα όχι υποχρεώσεις . Επίσης οι εργοδότες μεταξύ των οποίων πρώτο και καλλίτερο το Δημόσιο πίνουν το αίμα των εργαζομένων , και το δημόσιο δημιουργεί υπεραξίες, τις οποίες εκμεταλλεύονται διάφοροι καπιταλιστές , με την βοήθεια των υπουργών ,οι οποίοι βέβαια προέρχονται από τα δύο μεγάλα κόμματα .Και αυτοί ευθύνονται για όλα τα κακά « αποδιοπομπαίοι τράγοι »και γίνονται πλούσιοι . Αρα ότι αρπάξουμε και εμείς καλό ηθικό και έξυπνο είναι. . Επειδή όπως λέει η παροιμία «με ότι δάσκαλο θα κάτσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις »., η νοοτροπία αυτή διδάσκεται και στους μαθητές , και σε μεγάλο ποσοστό συμπλέει και με την νοοτροπία της οικογένειας . Και δίνει την απάντηση στα γενικότερα φαινόμενα σήψης της Ελληνικής κοινωνίας η οποία θεωρεί ότι το δημόσιο είναι μια αθάνατη αγελάδα με τεράστιες δυνατότητες που μπορεί όποιος είναι έξυπνος να την αρμέγει απεριόριστα και με κάθε τρόπο νόμιμο η παράνομο , με την ευλογία του θεού και χωρίς τύψεις .
ΑπάντησηΔιαγραφή