Σάββατο 24 Απριλίου 2010

20100423 Ανοικτό γράμμα προς τον δημοσιογράφο Άρη Πορτοσάλτε με α

Αγαπητοί,  σας στέλνω ένα ανοικτό γράμμα προς τον δημοσιογράφο Άρη Πορτοσάλτε με αφορμή το λόγο που εκφέρει τόσο αυτός καθώς και οι  ενημερωτικές και οικονομικές εκπομπές του ραδιοσταθμού Σκάι τις τελευταίες δύο μέρες (22/04/2010 – 23/04/2010). Έχει ευρύτερη σχετικά απεύθυνση και για αυτό είναι γραμμένο με αυτόν τον τρόπο.

Εάν θα μπορούσατε να το αναρτήσετε σε κάποιο ιστοσελίδα θα ήταν ίσως καλό.

Συντροφικά

Βαγγέλης, Πειραιάς

http://docs.google.com/View?id=dfvhbtgv_23719hdvhkshp (το ανοικτό γράμμα)
ΥΓ:Έχω στείλει και το ανοικτό γράμμα και στο περιοδικό Άρδην.
--

Χωρίς να λυπάμαι, διαφωνώ ριζικά με τις θέσεις σου.
Δεν είμαι μπλε, δεν είμαι πράσινος, δεν είμαι κόκκινος. Είμαι πατριώτης.
Πατριώτης που βιώνει το χάλι που όλοι οι ανεύθυνοι και ιδιοτελείς πολιτικοί μας έχουν φέρει.
Είμαι αυτός που βιώνει μια δράκα ανεγκέφαλων να παρεμποδίζει την λειτουργία των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και να καταλαμβάνει τις εισόδους των ξενοδοχείων. Συνέπεια τούτου η απώλεια εσόδων που καταλήγουν στην ακόμη περαιτέρω συρρίκνωση του ΑΕΠ. Μικραίνει το ΑΕΠ μεγαλώνει το πρόβλημα που ζούμε.
Αν δεν μπορούμε να καταλάβουμε αυτό το στοιχειώδες και φεύγουμε από το αντικείμενο, που είναι η χρεοκοπία που προσπαθούμε να διαχειριστούμε και πάμε στο υποκείμενο, που είναι η χρησιμοποιούμενη φρασεολογία, τότε το ζητούμενο δεν είναι η βέλτιστη αντιμετώπιση της κρίσης, αλλά να την επιτείνουμε.
Αυτή δεν είναι στάση αγάπης προς την πατρίδα, αλλά μίσους. Έχουμε ήδη ζήσει αρκετές εκφράσεις και εκφάσεις αυτού του μίσους με ολέθρια αποτελέσματα, γι' αυτόν τον τόπο.
ΣΓΣ

Κατόπιν επιθυμίας του εκδότου της επιστολής παραλείπεται το Email του και το ονομά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου