Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Μήπως έχει δίκιο και δεν το ... ξέρουμε;

From: E. Billis [mailto:euri@central.ntua.gr]
Sent: Monday, January 26, 2009 10:20 AM
To: 'Hellenic Professors and PhDs Electronic Forum'
Subject: FW: Πως διαλύεται μία χώρα

Στο αντικείμενο του θέματος έχουμε αποκτήσει τα τελευταία χρόνια (περίπου 8) αρκετή εμπειρία που κατά τη γνώμη συνοψίζεται στα εξής βασικά.
Έτσι αν έχεις πολλά λεφτά και θέλεις να διαλύσεις μία χώρα προχωρείς ως εξής:
1. Διαλύεις την μέση παιδεία εισάγοντας τον κομματικό συνδικαλισμό στα σχολεία. Δεκαπενταμελή στα γυμνάσια –λύκεια, κτλ. Έτσι οι μαθητές από <<μαθητές>> γίνονται <<ώριμοι>> δημοκρατικοί πολίτες που συνδιοικούν (μάλλον διοικούν) μέσω των κομμάτων τους τα σχολεία. Αποτέλεσμα, τέλεια διάλυση, έλλειψη πειθαρχίας, έλλειψη μάθησης, έλλειψη σεβασμού των δασκάλων τους, κτλ
Συνέπεια τούτου είναι επίσης και το <<ιερό δικαίωμα>> των καταλήψεων, που εκτός από τη διάλυση της παιδείας αφήνει σχεδόν πάντα πίσω του βανδαλισμούς και καταστροφές. Έτσι ένα αχαρακτήριστο κράτος (κυβέρνηση, εισαγγελείς, δημοτικοί άρχοντες, κτλ) για ένα δήθεν πολιτικό κόστος ανέχεται πχ 5 έως 6 ανώριμα παιδιά με ένα λουκέτο να εμποδίζουν τη λειτουργία του σχολείου και τη μάθηση.
2. Διαλύεις την ανώτατη παιδεία κυρίως με τη κομματικοποίηση της και τον έλεγχο της από κόμματα, με απεργίες, καταλήψεις , διακοπές της εκπαίδευσης κτλ. χωρίς επι χρόνια ουσιαστικά να έχει δοθεί λύση στο απαράδεκτα φασιστικό δικαίωμα των καταλήψεων,κτλ. Προφανώς χώρα χωρίς παιδεία δεν μπορεί να συνεχίσει επί μακρόν να υπάρχει. .....
Επίσης δεν είναι δυνατόν να έχουμε εκπαίδευση χωρίς συμμετοχή των σπουδαστών στο εκπαιδευτικό έργο, το πλείστον των οποίων σιγά σιγα δεν συμμετέχει στο διδακτικό έργο, αφού η παρακολούθηση του δεν είναι στη πράξη υποχρεωτική. Έτσι ένας μεγάλος αριθμός συμμετέχει μόνον στις εξετάσεις.
Βέβαια αυτό είναι και αποτέλεσμα του μεγάλου αριθμού των εισαγόμενων για τους οποίους δεν επαρκούν τα μέσα, αίθουσες διδασκαλίας κτλ
3. Διαλύεις την εθνική ταυτότητα από κατευθυνόμενους ιστορικούς <<ανέκδοτα>> όπως πολύ χαρακτηριστικά του ονόμασε ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος και από άλλους <<συγγραφείς>> των <<νέων>> σχολικών βιβλίων.
4. Αφήνεις <<ξέφραγο>> αμπέλι τη χώρα για να μπει ως μετανάστης όποιος θέλει, ανεξάρτητα αν η χώρα τον χρειάζεται ή όχι. Έτσι αυτό που θα εθεωρείτο έγκλημα πολέμου εάν το έκανε μία κατοχική δύναμη (η αλλαγή της σύνθεσης του πληθυσμού) σε μας αφήνεται εσκεμμένα από τους <<πολιτικούς-παγκοσμιοποιημένους εγκέφαλους>> να γίνεται, ώστε με μαθηματική ακρίβεια σε λίγα χρόνια οι Έλληνες θα είναι μειοψηφία στη χώρα τους.
5. Παράλληλα με το προηγούμενο αφού εξαγοραστούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, βομβαρδίζουν συνεχώς τον κόσμο, ότι είναι απαράδεκτος ρατσιστής, εθνικιστής, ελληναράς, ότι η σημαία είναι ένα πανί που ο καθένας έχει <<δημοκρατικό δικαίωμα>> να καίει και να προσβάλλει (το είπε δυστυχώς βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος με πατέρα τέως υπουργό και νυν ευρωβουλευτή, ο υιός Βαρβιτσιώτης και νυν υφυπουργός εξωτερικών).
Καθορίζουμε παράλληλα <<δημοκρατικό καλλιτεχνικό>> δικαίωμα επώνυμης δεσποινίδας να δείχνει το <<έργο>> της, αυναν... δεσποινίδας υπό τους ήχους του εθνικού ύμνου, κτλ.
Εν ολίγοις προσπαθούμε να τρελάνουμε τον κόσμο. Σε αυτό συμβάλλουν (με αδράν αμοιβή και τα δήθεν παρατηρητήρια Ελσίνκι, ΜΚΟ, κτλ. σε διαταγμένη υπηρεσία.
6. Διαλύεις την αστυνομία τρελαίνοντας την κυριολεκτικά. Έτσι ένας αστυφύλακας θα πρέπει να δέχεται να καεί χωρίς να αντιδρά, θα πρέπει να δέχεται πυροβολισμούς χωρίς να αντιδρά γιατί γνωρίζει ότι αν πάθει βλάβη ο επίδοξος δολοφόνος του δεν γλιτώνει τη φυλακή και τη διαπόμπευση των εξαγορασμένων, ΜΜΕ, κτλ.
7. Με κάποιο <<γνωστό από την αρχαία εποχή αργυρούν τρόπο>>, εξ Ελλάδος, ή εκ γείτονος εξ ανατολών, πείθονται πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ΜΜΕ, κτλ.. να υποστηρίζουν ενορχηστρωμένα και φανατικά, πχ. την τουρκοποίηση της Κύπρου μέσω του σχεδίου ΑΝΑΝ (που όπου να ‘ναι καταφθάνει πάλιν), τα επεκτατικά σχέδια των Σκοπίων εις βάρος της χώρας μας μέσω του ονόματος, τον αφοπλισμό των νησιών του Αιγαίου και τη διχοτόμηση του, κτλ
8. Υποβάλλεις στον κόσμο, ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να ενδιαφέρεται και να εκφράζει τη γνώμη του για τα εθνικά θέματα πλην των πολιτικών και των νεοταξικών. Έτσι κατακεραυνώναμε τον εξαίρετο μακαριστό αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ως μάστιγα του θεού και εξαίρουμε τη βουβαμάρα του νυν αρχιεπισκόπου.
9. Τελευταίο μέτρο για την άλωση της χώρας είναι η διάλυση του στρατού της που φοβούμαι ότι είναι ο τελευταίος στόχος. Πχ αφήνεται η κρατική τηλεόραση να προσπαθεί να γελοιοποίηση το στράτευμα με ηλίθια σίριαλ, τα ΜΜΕ ψάχνουν θέματα να κτυπήσουν το φρόνημα των ενόπλων δυνάμεων της χώρας, κτλ
10. Η εξωτερική πολιτική της χώρας σχεδιάζεται από ίδρυμα (το ΕΛΙΑΜΕΠ) στο οποίο συμμετέχουν τα γνωστά πρόσωπα
Μία χώρα που επί δώδεκα περίπου χρόνια υφίσταται τα ανωτέρω είναι θαύμα πως επιζεί.
Ε. Βillis
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Μιχαλακοπούλου 155, ΤΚ 115 27, Αθήνα, τηλ., +302107700528

10 σχόλια:

  1. Καλά, αυτό το σπάνιο απολίθωμα εξακολουθεί να είναι καθηγητής;;;

    Αυτός πρέπει να κοιμάται κάτω από το Φοίνικα του Παπαδόπουλου και αναπολεί τα ξερονήσια! Τι σαπούνι χρησιμοποιεί; Μήπως ανθρώπινο, που έχει καλύτερο Ph ???
    Είναι απίστευτο, αλλά ακόμα και ο αρχιεπίσκοπος κάτι σε σιωπηλό κρυφο-κομμουνιστή του κάνει, και αυτό τον χαλάει απίστευτα! Η Χριστιανική σεμνότητα και ταπεινότητα τον ξυνίζει. Πρέπει να είναι σίγουρος, ότι αν ο Χριστός ξανακατέβει στη Γη, θα κατέβει 21 Απριλίου, για να δώσει αναμνηστική συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο, με χορηγό την Διάπλαση των Παίδων και την Ζωή του Παιδιού!!!!
    Να δεις που και τον Καρατζαφέρη πρέπει να τον θεωρεί ξεπουλημένο στον ΣΥΡΙΖΑ ! Γιατί δεν επέμεινε στην Βουλή, ότι οι αστυνομικοί και οι ειδικοί φρουροί θα πρέπει να μαθαίνουν σκοποβολή επάνω σε ζωντανούς στόχους, κατά προτίμηση σε νέα 15χρονα παιδιά που συχνάζουν στα Εξάρχεια. Γιατί άμα γλυτώσουν και μεγαλώσουν τα κωλόπαιδα, μετά βγάζουν και γλώσσα και θέλουν και ανθρώπινα δικαιώματα...

    Τέλος πάντων, μην του σούρνουμε πολλά, γιατί αν τυχόν ξαναγίνει κατοχή ή χούντα, αυτός θα φοράει κουκούλα και θα μας δώσει όλους! Και δε θα γλυτώσουμε, αν δεν κάψουμε 20 συνδικαλιστές φοιτητές ο καθένας ή 10 μαθητές (οι μαθητές είναι ακόμα πιο απαράδεκτο να συνδικαλίζονται, οπότε πιάνουν περισσότερους πόντους. Με 10 μόνο καθάρισες και γλύτωσες!)

    Φτού του, να μην τον ματιάσω !!!

    nd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε τι διαφωνείς? Τουλάχιστον αυτά που λέει για την Παιδεία είναι έτσι ακριβώς... Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια έχουν διαλυθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και λίγα λέει ο άνθρωπος!!! Όσο για τον/την SOTSOT ... έ, τι να πώ!!! Εσύ και το συνάφι σου είστε απίστευτοι. Οταν σας τριβουν στα μούτρα αυτά που αντιλαμβάνεται το 90% των Ελλήνων -κι ας μη δε μιλάει- το μόνο που κάνετε είναι να κολάτε ταμπέλες και να σκούζετε για "χούντες", "σαπούνια", "κουκουλοφόρους της κατοχής" και δε συμμαζεύεται. Δε βαριέσαι φίλε μου, χτυπηθείτε όσο θέλετε. Πάρτε όμως χαμπάρι οτι ζούμε σε οργανωμένη κοινωνία και οι οργανωμένες κοινωνίες έχουν Νόμους και αστυνόμους. Και όσο κι αν τους Νόμους στην Ελλάδα τους βλέπουμε λίγο χαλαρά, μην ξεχνάμε οτι ανήκουμε και σε μιά Ευρωπαϊκή Ένωση (και αυτό δεν αλλάζει με ΤΙΠΟΤΑ) της οποίας το δίκαιο υπερισχύει των πάντων και σε καμμιά 10-αριά χρόνια πιθανώς να είναι το μόνο που θα υπάρχει. Πως είπατε? Καταλήψεις σχολείων, δρόμων, πεζοδρομίων κλπ κλπ? Τα βλέπω να γίνονται ... απολιθώματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με προσβολές δεν βλέπω πως απαντάς σε όσα λέει ο καθηγητής. Η λεκτική βία που χρησιμοποιείς δεν τιμά κανένα που διαβάζει αυτό το blog. Αν έχεις επιχειρήματα ή κάτι να αντιπροτείνεις κάνε το και μην αναπαράγεις κοινότοπα σχόλια γνωστών πολιτικών χώρων και πεποιθήσεων. Οι ύβρεις, η βία και η συνεχής γκρίνια χωρίς αντιπρόταση δεν βλέπω πως συνεισφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους κάποιος λέει ότι σκέφτεται το 90% των Ελλήνων.Η ασυδοσία και όχι η Δημοκρατία έχει καταστρέψει αυτόν τον τόπο.Μας πονά να λέμε ότι είμαστε Ελληνες.Το μόνο που ελπίζουμε είναι να βρεθεί κάποιος πολιτικός με τσαγανό,να μην υπολογίζει πολιτικό κόστος και να βάλει τα πράγματα στην θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς τέτοιες δεξιές και εντελώς αναχρονιστικές απόψεις συνεχίζουν να έχουν την ευρεία αποδοχή και υποστήριξη του κόσμου.
    Ντροπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπάρχουν ακόμα έλληνες καθηγητές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα αυτά που γράφονται πιο κάτω είναι σωστά και είναι απλούστατα εφαρμογή του σχεδίου KISSINGER του 1992
    Τώρα πρέπει να δούμε ποιοι εφάρμοσαν αυτά τα σχέδια !! , ποιοι πολιτικοί μας και ποια κόμματα
    Μερικοί απ αυτούς είναι σιωνιστές ή απόγονοι σιωνιστών !!
    Jer Haliotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διάλογος α-Παιδείας

    Με τον πρόεδρο του ΕΣΥΠ κ. Βερέμη και τον τέως πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γιώργο Μπαμπινιώτη να ξεκατινιάζονται στα media για το ποιος θα διευθύνει τον περίφημο «διάλογο»…

    Στο μεταξύ 72.667 εκπαιδευτικοί ξαναδιάβασαν, ξανακοπίασαν, πλήρωσαν φροντιστήρια για να δώσουν εξετάσεις στον ΑΣΕΠ στο αντικείμενο που σπούδασαν και κατέχουν αποδεδειγμένα με το πτυχίο τους…

    Χιλιάδες αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με μειωμένα εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά και δικαιώματα περίθαλψης αγωνίζονται να καλύψουν τα κενά στα σχολεία μας…

    Οι δε μαθητές μας νιώθουν πως, αντί να αξιοποιούν το χρόνο τους δημιουργικά στο σχολείο, αποστηθίζουν έναν τεράστιο όγκο από αναχρονιστικές γνώσεις τις οποίες ξεχνούν την επομένη των εξετάσεων. Είναι οι πιο πιεσμένοι και νευρωτικοί στην Ευρώπη…

    Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο ιστολόγιο (blog):
    http://tsilimigrasyiannis.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή