Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Οι μεγαλύτεροι εχθροί του ελληνισμού δεν είναι οι ξένοι, είναι οι πολιτικοί του

Για όσους διαβάζουν τα τελευταία χρόνια τα άρθρα μου που άρχισαν από την απάτη του χρηματιστηρίου το 1999, γνωρίζουν με πόσο θάρρος και παρρησία εκφράζω τις απόψεις μου για το βρώμικο, διεφθαρμένο και προδοτικό πολιτικό κατεστημένο τόσο της Κύπρου όσο και της Ελλάδας.

Διαβάστε τα πιο κάτω πραγματικά απίστευτα για να διαπιστώσετε πόσο δίκαιο έχω. Τον αμύθητο πλούτο της Ελλάδας όπως περιγράφεται πιο κάτω θα τον καταβροχθίσει η Τρόικα. Το δε φυσικό αέριο της Κύπρου θα το καταβροχθίσουν οι διεφθαρμένοι πολιτικοί της και οι πολυεθνικές εταιρείες.

Τα πιο πάνω προς γνώση και συμμόρφωση ανώριμε πολιτικά Κυπριακέ Λαέ. Εγώ πάντως μπορεί να πονάω αφάνταστα για την καταστροφή του Ελληνισμού αλλά τουλάχιστον θα έχω ήσυχη την συνείδηση μου γιατί πολέμησα τους ελεεινούς μας πολιτικούς όσο κανένας άλλος

Όμηρος Αλεξάνδρου
Λεμεσός - Κύπρος


ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΟ ΙΓΜΕ (ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΕΩΛΟΓΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ)

Αποκαλυπτικόν και συνταρακτικόν
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ik6cdZR7YGE

Ο καθ. Αναστάσης Κοβάτσης εξηγεί τι υπάρχει στο υπέδαφος μας και πως οι ολιγάρχες σε συνεργασία με τους ντόπιους προδότες κλέβουν και λεηλατούν το μέλλον των Ελλήνων.

Αυτή τη χώρα πάνε να ξεπουλήσουν για 340 δις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου