Επιτέλους αυτή η γάγγραινα πρέπει να ... χειρουργηθεί.
Τα τελευταία 25 χρόνια η ΟΑ επιβιώνει με τις συνεχείς αφαιμάξεις του ελληνικού λαού, της τσέπης μου.
Όταν το 1985 ο Αντ. Τρίτσης είπε ότι για να γίνει βιώσιμη η ΟΑ απαιτείται η απόλυση τουλάχιστον 5.000 εργαζομένων (;), τότε πέσανε να του βγάλουν τα μάτια. Αν όμως είχε εισακουστεί τώρα δεν θα είχαμε πρόβλημα.
Δεν θα είχαμε πρόβλημα αν επέστρεφαν τα χρωστούμενα των κομμάτων και είχαν περισταλεί οι πάσης φύσεως ατασθαλίες των εκάστοτε διοικούντων.
Η ΟΑ λειτουργούσε με το καθεστώς και τα προνόμια των ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.). Ο νόμος των Α.Ε. όμως προβλέπει και την διαδικασία της πτώχευσης κατά την οποία δεν προβλέπεται τα σπασμένα της κακοδιαχείρησης να τα αναλαμβάνει ο Έλληνας φορολογούμενος.
Το τυχόν επιχείρημα ότι η ΟΑ ως ο εθνικός αερομεταφορέας μας κάνει υπερήφανους δεν ευσταθεί όταν συνεχώς μας αδειάζει την τσέπη.
Οι κομματοδιορισμένοι και μη συνδικαλιστές οι συμμετέχοντες στα ΔΣ ας μας δείξουν μια απόφαση του ΔΣ στην οποία έχουν διαφωνήσει.
Η ΟΑ να ακολουθήσει τα προβλεπόμενα από το νόμο περί Α.Ε.
ΣΓΣ
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2008 07:00
URL: http://beta.naftemporiki.gr/
Τα ξίφη τους διασταύρωσαν χθες στη Βουλή κυβέρνηση και αντιπολίτευση για το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής κατά την πρώτη ημέρα συζήτησης του σχετικού νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών.
Κ. Χατζηδάκης για ΟΑ: Η αντιπολίτευση προσπαθεί να αποδείξει ότι η νύχτα είναι μέρα.
Ο υπουργός Μεταφορών, Κωστής Χατζηδάκης, υποστήριξε ότι η λύση που δρομολογεί η κυβέρνηση είναι η μόνη ξεκάθαρη και ρεαλιστική και ως εκ τούτου έχει εξασφαλίσει ήδη όχι μόνο τη συναίνεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά και της πλειονότητας των εργαζομένων.
Από πλευράς ΠΑΣΟΚ τονίστηκε αντίθετα ότι η κυβέρνηση ούτε ιδιωτικοποιεί την Ολυμπιακή ούτε εξασφαλίζει τη λειτουργία της, αλλά την κλείνει ξοδεύοντας τεράστια ποσά για να εξαγοράσει τη συναίνεση των εργαζομένων.
Ανάλογη κριτική άσκησαν και τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης που καταλόγισαν στον κ. Χατζηδάκη νεοφιλελεύθερες εμμονές. Κατηγόρησαν μάλιστα την κυβέρνηση ότι απαξίωσε σκοπίμως την εταιρεία προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων. Να σημειωθεί πάντως ότι η αντιπαράθεση Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ έφτασε στα άκρα με την αξιωματική αντιπολίτευση να υποστηρίζει ότι πέραν των πολιτικών ευθυνών υπάρχουν και ποινικές ευθύνες.
«Εμείς προτείνουμε μια λύση βιώσιμη, ρεαλιστική και ευρωπαϊκή για την Ολυμπιακή. Απαλλάσσουμε τους φορολογούμενους από χρέη που πληρώνουν εδώ και πολλά χρόνια, καλύπτουμε πλήρως τους εργαζόμενους και λύνουμε ένα θέμα τριάντα ετών» ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης.
«Μετά από λίγο καιρό κανείς δεν θα θυμάται αυτά που λέει το ΠΑΣΟΚ αλλά τη μεγάλη μεταρρύθμιση που κάνει η κυβέρνηση Καραμανλή για την Ολυμπιακή λύνοντας ένα κομβικής σημασίας ζήτημα για τη χώρα», κατέληξε ο υπουργός Μεταφορών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου