Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

Και στα αυτοκίνητα το κεφάλαιο υποστηρίζεται

Και ύστερα μου λες γιατί δεν σου γράφω. Εγώ γράφω και ξαναγράφω, αλλά ποιος με διαβάζει.

Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ’ αλευρι

ΣΓΣ

Ευνοούνται -σκανδαλωδώς- τα μεγάλου κυβισμού υπερπολυτελή αυτοκίνητα

Απόψεις – επισημάνσεις αναγνωστών της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ:

Θα κλείσουμε τις χρηστικές σημειώσεις μας στο σημερινό θέμα του φορολογικού μας οδηγού, αναδημοσιεύοντας τις απόψεις του συγγραφέα κου Νίκου Δήμου από επιστολή του στην εφημερίδα μας στις 4/9/2008.

«Τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα ευνοούν (σκανδαλωδώς) τα μεγάλου κυβισμού υπερπολυτελή και ενεργοβόρα αυτοκίνητα, που παραμένουν ασύδοτα. Είτε 2.500 είτε 6.000 κυβικά, πληρώνουν τον ίδιο φόρο! Ολα τα αυτοκίνητα άνω των 2.358 κυβικών εκατοστών βρίσκονται στην ίδια κλίμακα, η οποία δεν έχει πλαφόν. Δηλαδή μία Bentley των 6.761 κυβικών ή ένα Hummer των 5.9 λίτρων πληρώνουν 580 ευρώ - μόλις 134 ευρώ πάνω από τα δίλιτρα. Προφανώς, όταν θεσπίστηκαν αυτές οι κλίμακες, να μην υπήρχε «φορολογητέα ύλη» σε τόσο υψηλές κατηγορίες. Τώρα όμως οι στατιστικές δείχνουν ότι είναι χιλιάδες τα οχήματα άνω των 3.000 κυβικών.

Αντί ο κ. Αλογοσκούφης να αυξήσει τα τέλη των μικρομεσαίων, προτείνω να επιβάλει βαρύτερη φορολογία στα μεγάλα κυβικά. Oποιος καταβάλλει τιμή αγοράς 100-180.000 ευρώ -δηλαδή δεκαπλάσια από ό,τι για ένα μεσαίο οικογενειακό- δεν θα δυσκολευτεί να πληρώνει δεκαπλάσια τέλη. Θα ήταν μία φορολογία πιο δίκαια και -επίσης- πιο οικολογική».

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_01/11/2008_290413


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου