Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008
ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ
20080324 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ & ΕΠΙΚΑΙΡΑ
Δυο μεγάλα σεντόνια έχουν σκεπάσει τις εκκρεμότητές μας. Το Ασφαλιστικό και η ονοματοδότηση των Σκοπίων. Δεν αρνούμαι τη σοβαρότητα αυτών των θεμάτων. Με τις καθημερινές εκκρεμότητες τι γίνεται; Τα σκάνδαλα σαν ανοιχτές πληγές περιμένουν να μας δώσουν εξηγήσεις. Εξηγήσεις να μην ελπίζετε ότι θα μας δοθούν.
Η Ζαχοπουλιάδα έκλεισε;
Τα ομόλογα ξεχάστηκαν;
Το ΙΚΑ που δεν πληρώνει ασφαλιστικές εισφορές για κάποιους από τους εργαζόμενους του;
Το παράνομο ή αυθαίρετο του ΥΠΕΧΩΔΕ Σουφλιά;
Το αναψυκτήριο του Μαγγίνα;
Ο Ρεγκούζας που άρχισε να βγαίνει στα «παράθυρα» και να μας μιλάει επί παντός επιστητού;
ΘΕΑΤΡΟ
Από την αρχή δηλώνω ότι δεν είμαι κριτικός θεάτρου, αλλά έχω μακράν παιδείαν από 15χρονος που πήγαινα με παπιγιόν στην ΕΛΣ και τα ατελείωτα ξενύχτια στο υπόγειο του Κουν, όταν δίδασκε τα διάφορα έργα που θα ανέβαζε.
Χθες πήγα στο Παλλάς για να δω το ΑΩ με Σύλληψη, Σκηνοθεσία & Χορογραφία του Ash Bulayev. Για περισσότερες τεχνικές πληροφορίες κλικ στο http://www.ellthea.gr/show_event?id=124&lang=gr
Το μόνον αξιόλογο αυτού του έργου ήταν η εικαστική του παρουσίαση. Κινηματογράφηση και σύγχρονη προβολή-παρουσίαση από το όλον στη λεπτομέρεια και από την λεπτομέρεια στο όλον. Επιτυχημένη πρωτοτυπία.
Κείμενα ανακριβή με κακά ελληνικά και διάλογοι παιδικοί και χωρίς νόημα. Διάλογοι από μια άναρχη συλλογή μικρών ξεχασμένων σημειωμάτων σε σκόρπια χαρτάκια.
Το εισιτήριο τσουχτερό 52 €.
Δυο μεγάλα σεντόνια έχουν σκεπάσει τις εκκρεμότητές μας. Το Ασφαλιστικό και η ονοματοδότηση των Σκοπίων. Δεν αρνούμαι τη σοβαρότητα αυτών των θεμάτων. Με τις καθημερινές εκκρεμότητες τι γίνεται; Τα σκάνδαλα σαν ανοιχτές πληγές περιμένουν να μας δώσουν εξηγήσεις. Εξηγήσεις να μην ελπίζετε ότι θα μας δοθούν.
Η Ζαχοπουλιάδα έκλεισε;
Τα ομόλογα ξεχάστηκαν;
Το ΙΚΑ που δεν πληρώνει ασφαλιστικές εισφορές για κάποιους από τους εργαζόμενους του;
Το παράνομο ή αυθαίρετο του ΥΠΕΧΩΔΕ Σουφλιά;
Το αναψυκτήριο του Μαγγίνα;
Ο Ρεγκούζας που άρχισε να βγαίνει στα «παράθυρα» και να μας μιλάει επί παντός επιστητού;
ΘΕΑΤΡΟ
Από την αρχή δηλώνω ότι δεν είμαι κριτικός θεάτρου, αλλά έχω μακράν παιδείαν από 15χρονος που πήγαινα με παπιγιόν στην ΕΛΣ και τα ατελείωτα ξενύχτια στο υπόγειο του Κουν, όταν δίδασκε τα διάφορα έργα που θα ανέβαζε.
Χθες πήγα στο Παλλάς για να δω το ΑΩ με Σύλληψη, Σκηνοθεσία & Χορογραφία του Ash Bulayev. Για περισσότερες τεχνικές πληροφορίες κλικ στο http://www.ellthea.gr/show_event?id=124&lang=gr
Το μόνον αξιόλογο αυτού του έργου ήταν η εικαστική του παρουσίαση. Κινηματογράφηση και σύγχρονη προβολή-παρουσίαση από το όλον στη λεπτομέρεια και από την λεπτομέρεια στο όλον. Επιτυχημένη πρωτοτυπία.
Κείμενα ανακριβή με κακά ελληνικά και διάλογοι παιδικοί και χωρίς νόημα. Διάλογοι από μια άναρχη συλλογή μικρών ξεχασμένων σημειωμάτων σε σκόρπια χαρτάκια.
Το εισιτήριο τσουχτερό 52 €.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου