Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Να τοποθετηθούν κάμερες παντού.

Είμαι πολύ υπέρ του εφοδιασμού των λεωφορείων και όλων των δημοσίων χώρων με κάμερες. Δεν έχω να κρύψω τίποτα.Να γίνει δημοσκόπηση, είτε μέσω των εφημερίδων είτε μέσω του διαδικτύου.
ΣΓΣ

Τετάρτη, 11 Μάρτιος 2009
Αντιδράσεις για τις κάμερες σε λεωφορεία του ΟΑΣΑ

του Μανώλη Βάϊα

Εφοδιασμένα με κάμερες είναι τα καινούργια λεωφορεία που έχει παραγγείλει ο ΟΑΣΑ, ορισμένα από τα οποία κυκλοφορούν ήδη στους αθηναϊκούς δρόμους! Η εκδοχή του Οργανισμού είναι ότι εξυπηρετούν τον οδηγό για να ελέγχει τι συμβαίνει στις πόρτες, ωστόσο...

Για περισσότερα http://www.protothema.gr/content.php?id=25761

3 σχόλια:

  1. Ούτε εγώ έχω να κρύψω κάτι.
    Αυτοί όμως έχουν.Όλα αυτά που δεν μας έχουν πει και είναι τα παρακάτω:
    # Ποιός θα βάλει την κάμερα; Δημόσιος φορέας ή ιδιωτική εταιρία με backdoors στο σύστημα, που θα της επιτρέπει όποτε θέλει να με βλέπει κι αυτή;
    # Η επιλογή λεωφορείων και Δημοσίων κτιρίων μήπως είναι το αρχικό μοντέλο μίας ευρύτατης μελλοντικής εξάπλωσης παντού;
    # Που θα τραβήξουμε τη διαχωριστική γραμμή και από που και μετά θα σταματήσουν οι κάμερες να με βλέπουν; Γιατί, με αυτή τη λογική, ούτε στο σπίτι μου έχω να κρύψω κάτι.Και πολύ φοβάμαι ότι θα μου χρυσώσουν το χάπι, λέγοντάς μου, ότι θα μου κάνει καλό η παρακολούθηση, γιατί θα μου στείλουν αμέσως ένα νοσοκομειακό ή ένα περιπολικό άν παραστεί η ανάγκη.
    # Ποιός θα χειρίζεται τα προσωπικά μου στοιχεία, για τα οποία τόσος λόγος έχει γίνει και ουσία μηδέν;
    # Ποιός είναι ο λόγος που πρέπει να μπει η κάμερα; Τί έχω να κερδίσω εγώ που θα πρωταγωνιστώ καθημερινά σε τόσες οθόνες;
    Ασφάλεια; Δεν νομίζω! Κάηκε ολόκληρος σταθμός metro και 3 βαγόνια και κανείς δεν "είδε" τίποτα, αφού οι εμπρηστές φορούσαν κουκκούλες...
    Άμεση Δράση της Αστυνομίας;;; Χα!χα! καλό ήταν γέλασα...
    Πρόληψη του εγκλήματος; Τα περισσότερα εγκλήματα γίνονται εκεί που υπάρχουν κάμερες (Τράπεζες, κοσμηματοπωλεία, κλπ)
    Άρα; Μήπως είναι άλλο ένα κονδύλι πεταμένο στις τσέπες κάποιων "δικών μας" και όχι κάτι που θα έχει ουσία και αποτέλεσμα;
    Και κάτι πιο σημαντικό: Αν θεωρήσουμε ότι όντως σκοπός είναι ο περιορισμός της εγκληματικότητας, μήπως αντί να ανακαλύπτουμε συστήματα παρακολούθησης της θα έπρεπε να βρούμε τις γεννεσιουργές αιτίες της και τρόπους εξάλλειψής της; Γιατί όταν μέχρι πριν κάποια χρόνια μπορούσαμε και κοιμόμασταν το καλοκαίρι στα μπαλκόνια με τα παράθυρα ορθάνοιχτα, ούτε καν ξέραμε τι θα πει κάμερα!

    Και θα ήμουν πιο θετικός και πρόθυμος να με παρακολουθούν, αν δεν είχε προηγηθεί όλη αυτή η τηλεοπτική μανία του Big Brother, που τελικά, ούτε τόσο συμπτωματική, αλλά ούτε και τόσο αθώα ήταν...
    Και αυτό είναι που με κάνει και ανησυχώ για τα κίνητρά τους.

    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας και υπερθεματίζοντας νομίζω ότι το έχουνε παρακάνει με τα προσωπικά δεδομένα στην Ελλάδα. Θα έλεγα ότι έχουμε χάσει τον μπούσουλα όλοι μας
    ΜΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι κάμερες πρέπει να τοποθετηθούν παντού όπως είναι τοποθετημένες στο Λονδίνο . Θα μειωθεί η εγκληματικότητα ,και θα δουλέυει καλλίτερα η αστυνομία .Διότι με την λειτουργία των καμερών ελέγχεται και η εργασία της αστυνομίας. Εάν π.χ υπάρχει μποτιλιάρισμα στην συμβολή Βουλιαγμένης και Καλλιρόης ,το κέντρο βλέπει αμέσως και στέλνει μοτοσυκλετιστή τροχονόμο αμέσως .Τώρα χωρίς τις κάμερες ο μοτοσυκλετιστής πίνει καφέ και ουδείς τον ενοχλεί και το μποτιλιάρισμα διαρκεί μέχρι το μεσημέρι . Εγώ σαν απλός πολίτης τι θα πάθω επειδή με βλέπουν οι κάμερες ? θα με ματιάσουν ? Μήπως και τωρα οι κάμερες των τηλεοπυικών σταθμών και οποιουδήποτε πολίτη δεν παίρνουν οποιον θέλουν και χωρίς να το καταλάβει ? Ολους αυτούς τους ωραίους κώλους που βλέπουμε στην τηλεόραση τούς έχει ρωτήσει κανείς ? Άσε που θα πλήρωναν για να τους φωτογραφίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή